Játékok a telefonunkra: Worms (4) - WORMS - PC játékok magazin

WORMS - PC játékok magazin

A blog létesítésére egy barátom csomó Armageddonos játéka adta az ötletet. A blog lényege? A főbb-főbb téma a Wormssel kapcsolatban lesz, de a blog kitér egyéb játékrovatokra, friss hírekre és videókra is. A blog egyénisége? Rengeteg egyéni rovattal foglalkozom a blogon belül. És ez évről-évre egyre csak bővülni fog. Mivel a blog a magazin megjelölést kapta, ezért úgy kell tekinteni rá mintha egy online újságot olvasnál a játékok és a worms terén, környezetszennyezés és papír nélkül. Ráadásul mindennap. Tartsatok velem mindennap akármilyen hülyeséggel, itt a Worms - PC játékok magazin!-ban. (Ha ti is megakartok osztani valamit: bolong_17@freemail.hu címemre tegyétek meg) A blog kategóriája: Tech-humor

WORMS Chat

AZ ÉN VIDEÓM! (Felhívás)

Sziasztok! Ezúttal a blog videókat is fogad. Tehát ha készítettetek egy játék vagy konzolbemutatót, de nem mertétek bemutatni itt megtehetitek. Ezzel reklámozom a videóitokat. Küldjetek be minél többet az E-mailemre:) Publikálás ha érkezik videó: 20:00

Mobiltelefonos játékok rovata!

Utolsó kommentek

Játékok a telefonunkra: Worms (4)

2010.05.18. 23:30 :: Ernő88

Sziasztok!

HUH! Kicsit későn, de jön az ígért bolondos játékteszt.

http://www.jamba.hu/storage/view/000/095/335/546/0/j-/10053359/Worms_2010.jpg

Ismertek egy pár olyan játékot, amire azt mondanátok "hú de király"? Vagy már néha levegőt se tudtok venni, annyira izgatottak vagytok egy játék miatt? Na most én se levegőt, se köpni-nyelni, nem tudtam eme játék láttán. Megláttam, letöltöttem és ingerülten izzadt, de nem büdös kézzel vettem magamhoz a telót, miközben majd összeroppantottam idegességemben a J700-as telefonomat. WORMS...mondogattam magamban. Körülbelűl 3-szor, 4-szer elmondtam magamban, és az jutott eszembe, hogy 2006-ban 800 Ft-ért letöltöttem egy hulladék Worms játékot a kádban.

Ez ingyen volt... és bérmentve!!!!

Betöltöttem a játékot , a Team 17 logót pillantottam meg, bólintottam és magamban azt gondoltam: "Na fiúk nézzük mit alkottatok"! A játék felajánlotta a hang bekapcsolását, és én elfogadtam. Tümtürüttütüm- hallottam meg ezt a zenét, biztos sokat segítettem nektek ebből és rájöttök mi volt a zene. Ez a zene vagy 25 mp-es és újra és újra ez csendül fel. De én türelmes ember vagyok, és nem idegesített fel.

Piszkálgatom az államat, miközben a menüt nézem végig. Elég érdekeseket gondoltam magamban: "hmmm" vagy "mmmm" és " azigen"! Tehát ezek után az értelmes gondolatok után végigfutottam a játék tartalmán:

A FŐMENÜ

Naháát egy Campaign (Kampány) ezzel elleszünk egy darabig. Volt egy Quick play, akkor egy Custom Game, az Options, a Help, About és az Exit. Na mondom bűn egy játékot az Exittel kezdeni, ezért elindítom a kampányt...

Campaign, Custom game és egyebek!

Hoppá a Campaign tartalmaz egy tutorialt, ezért mondom kipróbálom milyen. Szépen lépésenként leírja nekünk mit hogyan kell csinálni. Bonyolult dolgokat, mint pl: ugrás, fegyverek használata, vagy az irányítást. Aztán a Tutorial után, elkezdtem az első pályát, aminek a neve Island 1 volt, és ilyen Deatmatches küzdelemben kellett meghatározott fegyverekkel kipusztítanunk az ellenség kukacát. Aztán ha végeztünk rátérünk az Island 2,3,4 stb pályákra és ott is ez a cél.

Észre lehet venni, hogy a pályán vannak robbanó hordók, aknák ugyanúgy mint egy PC-s Worms játékban. A játék grafikája igenis elfogadható és a hangok is elviselhetők, az emberi fül számára is. Képzeltétek volna?

A Custom Game viszont tartogat meglepetéseket, mint például az örök életet a kukackáknak. Na ezen alaposan sőt emberesen meglepődtem, hiszen ilyet mobilos wormsos játékban még nem láttam. Más fajta Mod-ok is kerültek fel a játékra ezeket próbáljátok ki. Nem kér enni...

A Beállításokat is megnéztem, hát a hangok, zene és nyelv bállításán nem nagyon van semmi.  Ja de... a Reset Profile, ami azt jelenti, hogy újraindítja a a kampányunkat.

A játék a kampány mód átvitele után sem unalmas, hiszen a különböző Modok meghosszabítják a játék szavatosságát.

Mindenkinek ajánlom. Főleg a Worms rajongóknak. A játék kitűnő! Telefonokat elő!

VÉGSZÓ TŐLEM

Letölteni itt lehet: www.mobilegamesarena.net weboldalán. De mivel képeket alig találtam (SŐT SEMMIT, HA PONTOSÍTANI AKAROK) és pontosan a weboldalon se tudtam melyik ez a játék, így többet segíteni nem tudok. Később készítek képeket egy fényképezőgéppel és beillesztem utólag a bejegyzésbe. Csak egy kérdés merül fel? Én hogy bukkantam eme gyöngyszemre akkor? Biztos nem az UFÓ-k segítettek. Csak akkor tudnám, hogy botlottam bele! Na mindegy, holnap kaptok képeket is.

Holnap találkozunk emberek. Szevasztok!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://wormspcjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr132014327

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása