Worms Képregény Sorozat: A horrorisztikus éjszaka (18) - WORMS - PC játékok magazin

WORMS - PC játékok magazin

A blog létesítésére egy barátom csomó Armageddonos játéka adta az ötletet. A blog lényege? A főbb-főbb téma a Wormssel kapcsolatban lesz, de a blog kitér egyéb játékrovatokra, friss hírekre és videókra is. A blog egyénisége? Rengeteg egyéni rovattal foglalkozom a blogon belül. És ez évről-évre egyre csak bővülni fog. Mivel a blog a magazin megjelölést kapta, ezért úgy kell tekinteni rá mintha egy online újságot olvasnál a játékok és a worms terén, környezetszennyezés és papír nélkül. Ráadásul mindennap. Tartsatok velem mindennap akármilyen hülyeséggel, itt a Worms - PC játékok magazin!-ban. (Ha ti is megakartok osztani valamit: bolong_17@freemail.hu címemre tegyétek meg) A blog kategóriája: Tech-humor

WORMS Chat

AZ ÉN VIDEÓM! (Felhívás)

Sziasztok! Ezúttal a blog videókat is fogad. Tehát ha készítettetek egy játék vagy konzolbemutatót, de nem mertétek bemutatni itt megtehetitek. Ezzel reklámozom a videóitokat. Küldjetek be minél többet az E-mailemre:) Publikálás ha érkezik videó: 20:00

Mobiltelefonos játékok rovata!

Utolsó kommentek

Worms Képregény Sorozat: A horrorisztikus éjszaka (18)

2010.09.14. 23:06 :: Ernő88

Páran biztos imádjátok a filmeket. Nos, bevallom én a horror műfajért rajongok. Megnézem és tudom, hogy az egész csak egy kitalált történet. Na de mi van ha az összes horror megtörtént eseményeken alapul? A most következő képregényben, kukacaink pechjére erről van szó:

 Kattintsatok a képre, hogy nagyban tudjátok olvasni:

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://wormspcjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr752297027

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Millenotti · http://minecraftskill.blog.hu/ 2010.09.15. 11:47:30

Jók ezek a képregények, csak jobb lenne képkockánként, nem így egy képre ömleszteni minden szöveget.

Meg talán nem ártana kicsit megtanulni a képszerkesztést, mert elég gáz ez a sok fehér keret. :/ Pedig borzasztó egyszerű a képszerkesztők használata ilyen munkákra.

Ernő88 · http://varazslatosmesefilmek.blog.hu 2010.09.15. 12:07:45

@Millenotti: Hááát igen. De nem igazán van időm ezeket tanulgatni:D Viszont a képkockás ötlet nem rossz, majd meglátom mi lesz belőle ;)

mayhem 2010.09.15. 19:36:25

Na én ebbe azt nem szeretem hogy én útálom a horrort ez meg ijen horroros képregény viccesen :D

Ernő88 · http://varazslatosmesefilmek.blog.hu 2010.09.15. 19:55:01

@mayhem: :D hát köszi ha tetszett! Még ha nem is a látványra törekedtem ...

Ernő88 · http://varazslatosmesefilmek.blog.hu 2010.09.15. 19:59:16

Ejnye elolvastam újra ezt a képregényt, én amúgy nem szoktam nevetni a saját hülyeségeimen, de olyan vicces Freddy és a sikolyos fickó ahogy oda beszúrtam őket :)))))) Tényleg nem egy kreatív munka, de ez nevettetett meg engem...a manóba is...:)

mayhem 2010.09.25. 09:17:43

@Ernő88: Ami vicces azon természetes hogy az ember nevet :)
süti beállítások módosítása