Féreg Viccek: Kukacok libasorban (20) - WORMS - PC játékok magazin

WORMS - PC játékok magazin

A blog létesítésére egy barátom csomó Armageddonos játéka adta az ötletet. A blog lényege? A főbb-főbb téma a Wormssel kapcsolatban lesz, de a blog kitér egyéb játékrovatokra, friss hírekre és videókra is. A blog egyénisége? Rengeteg egyéni rovattal foglalkozom a blogon belül. És ez évről-évre egyre csak bővülni fog. Mivel a blog a magazin megjelölést kapta, ezért úgy kell tekinteni rá mintha egy online újságot olvasnál a játékok és a worms terén, környezetszennyezés és papír nélkül. Ráadásul mindennap. Tartsatok velem mindennap akármilyen hülyeséggel, itt a Worms - PC játékok magazin!-ban. (Ha ti is megakartok osztani valamit: bolong_17@freemail.hu címemre tegyétek meg) A blog kategóriája: Tech-humor

WORMS Chat

AZ ÉN VIDEÓM! (Felhívás)

Sziasztok! Ezúttal a blog videókat is fogad. Tehát ha készítettetek egy játék vagy konzolbemutatót, de nem mertétek bemutatni itt megtehetitek. Ezzel reklámozom a videóitokat. Küldjetek be minél többet az E-mailemre:) Publikálás ha érkezik videó: 20:00

Mobiltelefonos játékok rovata!

Utolsó kommentek

Féreg Viccek: Kukacok libasorban (20)

2010.10.01. 22:21 :: Csuszi kukac

Szevasztok blogolvasóim!

Kivételesen én (vagyis Csuszi) fogok nektek egy újabb viccet hozni a Féreg Viccek gyűjteménybe. Ez immár a 20. vicc ebben a rovatban. De igazándiból, ez amolyan találós kérdés is. Íme:

Kukacok libasorban

Három kukac megy libasorban a sivatagban.
Megszólal az első:
- Előttem a sivatag, hátam mögött két kukac.
Megszólal a második:
- Előttem egy kukac, mögöttem egy kukac.
Megszólal a harmadik:
- Előttem két kukac, mögöttem is két kukac.
Hogyan lehetséges ez?

 


Megfejtés: sóduzah tiscik yge cakuk kidamrah a (A harmadik kukac egy kicsit hazudós) Friss: MEGFEJTVE!

Hoppá, a megfejtés kicsit összekeveredett! Azért valaki árulja el nekem mi a megfejtés! Menni fog?

A helyes megfejtő: MAYHEM (2010. OKTÓBER 2.-ÁN 12:09:03-kor)

Üdv: Csuszi

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://wormspcjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr802338279

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vlado 2010.10.01. 23:24:34

hazudós egy kicsit a harmadik kukac.

Ernő88 · http://varazslatosmesefilmek.blog.hu 2010.10.02. 00:02:45

Ahha! A vicc érdekes, viszont én ha rájönnék a megoldásra sem mondhatnám el, már csak azért is, hogy ne egy szerkesztő fejtse már meg:D

Csuszi kukac · http://wormspcjatekok.blog.hu/ 2010.10.02. 11:50:14

@Vlado: Kicsit pontosíts azon a megoldéson! Tulajdonképpen jó ötlet lenne, de ha annyit mondok, hogy nincsen a sorrend összekeverve, akkor mi a megfejtés?

mayhem 2010.10.02. 12:09:03

A harmadik kukac egy kicsit hazudós.

Vlado 2010.10.02. 12:11:36

hazudós kicsit egy kukac harmadik a . ha nincs sorrend összekeverve de így meg értelmes mondat nem jön ki belőle

Vlado 2010.10.02. 13:45:47

Asszontad hogy nincsen a sorrend összekeverve...Ez nem ér így,hazudtál a népnek :(

Csuszi kukac · http://wormspcjatekok.blog.hu/ 2010.10.02. 13:53:39

@Vlado: Tulajdonképpen a szavak nem voltak összekeverve, annyit kellett volna tenned, hogy visszafele olvasod el;)

Vlado 2010.10.02. 13:59:04

@Csuszi kukac: Ja értem már így más.
süti beállítások módosítása