WORMSNEVELDE! - WORMS - PC játékok magazin

WORMS - PC játékok magazin

A blog létesítésére egy barátom csomó Armageddonos játéka adta az ötletet. A blog lényege? A főbb-főbb téma a Wormssel kapcsolatban lesz, de a blog kitér egyéb játékrovatokra, friss hírekre és videókra is. A blog egyénisége? Rengeteg egyéni rovattal foglalkozom a blogon belül. És ez évről-évre egyre csak bővülni fog. Mivel a blog a magazin megjelölést kapta, ezért úgy kell tekinteni rá mintha egy online újságot olvasnál a játékok és a worms terén, környezetszennyezés és papír nélkül. Ráadásul mindennap. Tartsatok velem mindennap akármilyen hülyeséggel, itt a Worms - PC játékok magazin!-ban. (Ha ti is megakartok osztani valamit: bolong_17@freemail.hu címemre tegyétek meg) A blog kategóriája: Tech-humor

WORMS Chat

AZ ÉN VIDEÓM! (Felhívás)

Sziasztok! Ezúttal a blog videókat is fogad. Tehát ha készítettetek egy játék vagy konzolbemutatót, de nem mertétek bemutatni itt megtehetitek. Ezzel reklámozom a videóitokat. Küldjetek be minél többet az E-mailemre:) Publikálás ha érkezik videó: 20:00

Mobiltelefonos játékok rovata!

Utolsó kommentek

WORMSNEVELDE!

2010.04.02. 20:05 :: Ernő88

Emberek! Hallottam én már minden olyan jószágról amit virtuálisan a neten nevelgetni kellett:D A csirkétől, a tevén át, a diszn...dinoszaúruszig (asszem így írják lusta vagyok kikeresni:D ) mindent. Voltak a "tamagocsik" is.

Aztán neten nézelődtem milyen oldalak vannak még, erre megpillantok egy olyan oldalt, ahol On-line nevelgetni kell a kukacokat (wormsoket ugyi)!!! Wormsoket készíteni kell, aztán nevelgetni... fejemhez csapok mondom jéézusom már ilyen is van! Lassan találkozhatunk a Sims egy Worms kiegészítőjével is (Nagy hülyeség lenne:D ) Úgyhogy a worms kedvelőinek (aki nem bír már várni, az új részre) ez is egy lehetőség, hogy jobban közelségbe (jóóég) legyen a kukacával:D Én magam nem próbáltam ki, biztos jó lehet aki a tamagocsit meg mindenféle neveldéket szerette, annak kötelező ez!!! Amúgy annak idején nekem is volt ilyen "tamagocsim", volt egy olyan amin, ha minden igaz egy csirkét kellett nevelgetni, meg olyan is ahol egy dínót! Az nagyon sokáig bírta:)) Szóval érdekes, hogy valakit egy ilyen kis virtuális állat nevelése, is így megfog... Nekem is tetszett az ötlet, és valahogy nincs szívűnk nem adni neki vizet vagy valami kaját.

A lényeg mi lényeg, hogy aki szeretne Wormsot nevelni az látogassa meg a neveldét:)
Elérhető: Google-ben beütjük a wormsnevelde szót és kijön.

Szombaton bejegyzés nincs, Vasárnap FAQ sorozat 3. része. Szevasztok! Jó hétvégét!

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://wormspcjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr11890474

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

djpety 2010.04.11. 18:15:30

Hát hallod, én is véletlenül találtam rá a blogodra:) köszönöm hogy írtál az oldalamról. Annyit még hozzátennék, hogy ez egy kísérleti oldalam volt, viszont hamarosan megfog újulni, egy új dizájn, és új lehetőségeket nyújtó wormsnevelde készül:)

Ernő88 · http://varazslatosmesefilmek.blog.hu 2010.04.11. 20:26:29

@djpety: Jaaaj hát szívesen:) Akkor majd megnézem, hogy milyen lesz az új oldalad!! Szoktam nézegetni:d Meg hát nem hülyeség ez a WORMSNEVELDE! Tetszetős:P
süti beállítások módosítása