5 perc játék: Drift N Burn 3: World Tour (3) - WORMS - PC játékok magazin

WORMS - PC játékok magazin

A blog létesítésére egy barátom csomó Armageddonos játéka adta az ötletet. A blog lényege? A főbb-főbb téma a Wormssel kapcsolatban lesz, de a blog kitér egyéb játékrovatokra, friss hírekre és videókra is. A blog egyénisége? Rengeteg egyéni rovattal foglalkozom a blogon belül. És ez évről-évre egyre csak bővülni fog. Mivel a blog a magazin megjelölést kapta, ezért úgy kell tekinteni rá mintha egy online újságot olvasnál a játékok és a worms terén, környezetszennyezés és papír nélkül. Ráadásul mindennap. Tartsatok velem mindennap akármilyen hülyeséggel, itt a Worms - PC játékok magazin!-ban. (Ha ti is megakartok osztani valamit: bolong_17@freemail.hu címemre tegyétek meg) A blog kategóriája: Tech-humor

WORMS Chat

AZ ÉN VIDEÓM! (Felhívás)

Sziasztok! Ezúttal a blog videókat is fogad. Tehát ha készítettetek egy játék vagy konzolbemutatót, de nem mertétek bemutatni itt megtehetitek. Ezzel reklámozom a videóitokat. Küldjetek be minél többet az E-mailemre:) Publikálás ha érkezik videó: 20:00

Mobiltelefonos játékok rovata!

Utolsó kommentek

5 perc játék: Drift N Burn 3: World Tour (3)

2010.05.25. 21:34 :: Ernő88

Sziasztok!

Sokszor kerestem valami igazán jó és pörgős Flash játékot. Valami jó versenyzős játékot. Nem találtam...!!!
Aki keres az talál, azt mondja a mondás, de én ebben nem hittem. Egészen mostanáig. Egy olyan játékot találtam, ami talán egy olcsó kategóriás teljes játéknak is megfelelne. Teljesen elbűvölt a kis drága. Talán még szerelmes nem lettem belé, de közel jártam a nagy Ő-höz. A kicsike neve:

Drift N Burn: World Tour 3

http://blog.shockwave.com/wp-content/uploads/2009/08/drift1.png

 

Remegő kézzel fogtam eme kis játékba, mert nagyon megtetszett bizony ám. Beléptem a játékba, nevet kellett választanom, hát kitaláljátok vagy sem, én az Ernő nevet írtam be, és annyira már nem is remegett a kezem (ha remegett volna nem tudtam volna játszani).

Vigyázat túl jó a játék: De komolyan, aki ezzel a játékkal bepróbálkozik, az talán több is mint 5 percet fog az életéből elvenni.

A menücskében jobbra-balra nézve nem láttam semmit. Hogy miért? Mert felülről lefele kell olvasni:D Így a következők vannak: WORLD TOUR, QUICK PLAY, HELP, OPTIONS, CHANGE PLAYER.
Kitaláljátok-e én mit próbáltam ki először? Aki a voksát a WORLD TOUR-RA tette az nyert. A Helpben mindent megtalálhat az aki akar. A szabályoktól kezdve, a billentyűzet kiosztásig minden.

http://media.y3.com/games/images/drift3.gif

<----Kép a menüről!

A beállításokban nem éri meg felkészülni a belépéshez, hiszen nagyon kevés dolgot lehet beállítani!!!! A World Tour-ba mit ad Isten, nagyon sok verseny van. 100 napot kell végig teljesíteni a legkisebb éremtől a trófeáig. Gondolnátok? Ha nem, akkor próbáljátok ki.

http://flashplays.com/wp-content/uploads/2008/09/dirftnburn-4.jpg

3D megvilágítás!

 Kocsikból válogathattok, többféle van.

A játék értékelése

A játék nagyon szép 3D-s megjelenítéssel bír. A pályának nincsenek szélei, kicsit hasonlít egy játékra, csak épp a neve nem jut eszembe. Okos vagyok mi? Szóval Föld feletti pályákon fogunk száguldozni az ellenfeleinkkel, ráadásul olyan kanyarokban és hurkokban, ami egy hullámvasútat megszégyenítene. Higyjétek el emberek, brilliáns játék ez. Irányítása amúgy nagyon könnyű. Ha a széléről kicsúszik a verdád, automatikusan visszállítja a pályára.
Nem fogjátok egyhamar ezt megunni. Aki igen, az írja meg:) Kellemes játékot kívánok nektek. Azért csak vigyázni vele.

http://blog.shockwave.com/wp-content/uploads/2009/08/driftnburn2.png

 

JÁTSZANI LEHET VELE---> ITT!!!!! MEGÉRI!!!!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://wormspcjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr542028560

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása