Különkiadás bejegyzés! - WORMS - PC játékok magazin

WORMS - PC játékok magazin

A blog létesítésére egy barátom csomó Armageddonos játéka adta az ötletet. A blog lényege? A főbb-főbb téma a Wormssel kapcsolatban lesz, de a blog kitér egyéb játékrovatokra, friss hírekre és videókra is. A blog egyénisége? Rengeteg egyéni rovattal foglalkozom a blogon belül. És ez évről-évre egyre csak bővülni fog. Mivel a blog a magazin megjelölést kapta, ezért úgy kell tekinteni rá mintha egy online újságot olvasnál a játékok és a worms terén, környezetszennyezés és papír nélkül. Ráadásul mindennap. Tartsatok velem mindennap akármilyen hülyeséggel, itt a Worms - PC játékok magazin!-ban. (Ha ti is megakartok osztani valamit: bolong_17@freemail.hu címemre tegyétek meg) A blog kategóriája: Tech-humor

WORMS Chat

AZ ÉN VIDEÓM! (Felhívás)

Sziasztok! Ezúttal a blog videókat is fogad. Tehát ha készítettetek egy játék vagy konzolbemutatót, de nem mertétek bemutatni itt megtehetitek. Ezzel reklámozom a videóitokat. Küldjetek be minél többet az E-mailemre:) Publikálás ha érkezik videó: 20:00

Mobiltelefonos játékok rovata!

Utolsó kommentek

Különkiadás bejegyzés!

2010.06.12. 13:15 :: Ernő88

Na de, hogy ne csak mindig a nyereményjáték legyen a fő téma, ezért elmondanám, hogy találtam egy olyan játékot, ami kísértetiesen hasonlít a Wormshoz! Hogy hogyan ismertem meg a játékot, az a következő történet volt:

Vlado (egy jó haverom) MSN-en rámír unalmamban, hogy Ernő figyu már van itt neked egy wormshoz hasonló játék. Mondom neki most nincs kedvem megnézni, biztos nem lehet olyan jó (na jó nem írtam meg neki csak gondoltam) ezért azt írtam neki hogy oké kipróbálom. 1 hét múlva újból rámír hogy milyen volt? Mondom rohadt jó, persze ki se próbáltam! Majd szupererőt véve magamon csak kipróbáltam, és a fejemet fogtam, hogy "jó hülye vagyok"!

A játék jó, vicces, hangulatos és Online is lehet játszani!
 


Annyit elárulok, hogy sündisznókkal kell ööööö harcolgatni és már az megér egy misét, amilyen fegyverek vannak benne! Ez a játék ingyenesen letölthető, de akkor se árulom el a nevét (elég nehéz lenne, hiszen most az eszembe se jut). Kipróbáltam ezt már az Admintársammal Petivel és Peti azóta is bele van bolondulva (remélem Peti ezt nem érted félre). Úgyhogy aki szereti az ilyensfajta játékokat, az jobb ha felcsatolja a nadrágövét és várja a fejleményeket... Én pedig várom, hogy ez a vacak ventilátor a hideget fújja rám, ne pedig a meleget...!!!

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://wormspcjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr382076130

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mayhem 2010.06.12. 16:52:57

ÖÖÖ hogy töltsük le ha nem tudjuk a nevét , és nincs kitéve link hogy hol tölthető le?

Vlado 2010.06.12. 23:39:50

Lesz majd 1 teszt elvileg és akkor kiderül a neve és az is hogy hol tölthető le :)

Ernő88 · http://varazslatosmesefilmek.blog.hu 2010.06.12. 23:41:23

@Vlado: Így van:) A tesztben kifog derülni melyik jó játékról is van szó:)

Je m'appelle Théo · http://www.theosblog.blog.hu 2010.06.13. 10:45:49

én is tudnék elvileg egyet...ott pingvinek és egyéb állatkák vannak :D

Vlado 2010.06.13. 13:28:44

@Je m'appelle Théo: azt ismerem, de közelébe sincs ennek :D
süti beállítások módosítása