HAMAROSAN! Bemutató sokak kedvencéről, a... - WORMS - PC játékok magazin

WORMS - PC játékok magazin

A blog létesítésére egy barátom csomó Armageddonos játéka adta az ötletet. A blog lényege? A főbb-főbb téma a Wormssel kapcsolatban lesz, de a blog kitér egyéb játékrovatokra, friss hírekre és videókra is. A blog egyénisége? Rengeteg egyéni rovattal foglalkozom a blogon belül. És ez évről-évre egyre csak bővülni fog. Mivel a blog a magazin megjelölést kapta, ezért úgy kell tekinteni rá mintha egy online újságot olvasnál a játékok és a worms terén, környezetszennyezés és papír nélkül. Ráadásul mindennap. Tartsatok velem mindennap akármilyen hülyeséggel, itt a Worms - PC játékok magazin!-ban. (Ha ti is megakartok osztani valamit: bolong_17@freemail.hu címemre tegyétek meg) A blog kategóriája: Tech-humor

WORMS Chat

AZ ÉN VIDEÓM! (Felhívás)

Sziasztok! Ezúttal a blog videókat is fogad. Tehát ha készítettetek egy játék vagy konzolbemutatót, de nem mertétek bemutatni itt megtehetitek. Ezzel reklámozom a videóitokat. Küldjetek be minél többet az E-mailemre:) Publikálás ha érkezik videó: 20:00

Mobiltelefonos játékok rovata!

Utolsó kommentek

HAMAROSAN! Bemutató sokak kedvencéről, a...

2010.09.11. 13:32 :: Ernő88

Hülye lennék elmondani, hogy mit fogok bemutatni. Annyit elárulok, hogy egy "gépről" van szó. Gyerekkorom nagy kedvence volt, és hát vagy 1000 játék volt megtalálható rajta. Nem akarom pontosan elmondani mennyi is, mert páran azonnal kitalálnák. Igazi Retro kisgépnek számított, és még ma is kapható, vagyis azt hiszem.... Mindenesetre a piacon biztos beszerezhető, de próbáljátok ki, mielőtt elviszitek.

Elemmel működtethető kis "hadd ne kelljen elmondanom, hogy mi" dologról van szó. Kommentekben lehet tippelgetni, hogy mi lehet ez! Annyit elárulok, akinek nem volt még számítógépe vagy konzolja, ezzel a kis géppel leköthette magát, ahogy én tettem anno. Régen még karácsonyra is kaptam egyet. Habár az valóban régen volt.

Na gondolkozzatok, hogy mi lehet ez a kis játékszer. !!!!!???!!! Igen népszerű még ma is!

Képet nem szúrok be, ne is számítson rá senki! Jövőhéten kiderül a titok! Ha kiderül....

http://eszterkezimunka.hu/blog/images/kerdojel.jpg

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://wormspcjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr612288484

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ernő88 · http://varazslatosmesefilmek.blog.hu 2010.09.12. 13:24:47

@Millenotti: Kedves Mil. tapogatozzatok még egy kicsit, gondoljatok egy fekete-fehér??? kijelzős dologra:) Nagyon egyszerű dolog ez.

Ernő88 · http://varazslatosmesefilmek.blog.hu 2010.09.12. 15:36:43

@Vlado: Sajnos ez se jó válasz! De a lényeg, hogy: elemmel működtethető dologról van szó:D Egyszerű, de nagyszerű játék...és egyben gép

Ernő88 · http://varazslatosmesefilmek.blog.hu 2010.09.12. 16:19:50

@Kamagochi: Te... hogy az a manó vigye el...Tied a főnyeremény, így van :D Tetrisz lesz...

Millenotti · http://minecraftskill.blog.hu/ 2010.09.15. 07:52:45

@Ernő88: A Tetris-t én is akartam mondani, de mióta van abban 1000 játék?

Mellesleg a Gameboy, amit írtam, az is Tetris alapokon nyugszik, csak nem alapból van benne a játék, hanem aprócska kazettát lehetett cserélgetni benne.
Követelem a Gameboy elfogadását! XD

Na jó, csak marhulok! :P Ha nem, hát nem. :D

Ernő88 · http://varazslatosmesefilmek.blog.hu 2010.09.15. 10:14:44

@Millenotti: Öööö sőt rosszul emlékeztem! Mert én nekem úgy rémlett, hogy 999 játék volt az én verziómon. De meglepődtök mire bukkantam a tetrisszel kapcsolatban, aki az 1000-et nem hitte el:D Új bejegyzés emberek, ezt úgy gondolom megosztom veletek.
süti beállítások módosítása