Sárga Kazetta: Bevezetés - WORMS - PC játékok magazin

WORMS - PC játékok magazin

A blog létesítésére egy barátom csomó Armageddonos játéka adta az ötletet. A blog lényege? A főbb-főbb téma a Wormssel kapcsolatban lesz, de a blog kitér egyéb játékrovatokra, friss hírekre és videókra is. A blog egyénisége? Rengeteg egyéni rovattal foglalkozom a blogon belül. És ez évről-évre egyre csak bővülni fog. Mivel a blog a magazin megjelölést kapta, ezért úgy kell tekinteni rá mintha egy online újságot olvasnál a játékok és a worms terén, környezetszennyezés és papír nélkül. Ráadásul mindennap. Tartsatok velem mindennap akármilyen hülyeséggel, itt a Worms - PC játékok magazin!-ban. (Ha ti is megakartok osztani valamit: bolong_17@freemail.hu címemre tegyétek meg) A blog kategóriája: Tech-humor

WORMS Chat

AZ ÉN VIDEÓM! (Felhívás)

Sziasztok! Ezúttal a blog videókat is fogad. Tehát ha készítettetek egy játék vagy konzolbemutatót, de nem mertétek bemutatni itt megtehetitek. Ezzel reklámozom a videóitokat. Küldjetek be minél többet az E-mailemre:) Publikálás ha érkezik videó: 20:00

Mobiltelefonos játékok rovata!

Utolsó kommentek

Sárga Kazetta: Bevezetés

2011.10.17. 19:40 :: Ernő88

Előszó!

Anno, mikor társszerkesztője voltam a Roach játékelemzések blognak, készítettem exkluzív rovatokat, amit kizárólag oda jelentettem meg. De sajnos nem rég történt egy szomorú dolog, ugyanis a blog főszerkesztői befejezték, és újba fogtak bele. Sajnálattal értesültem erről a hírről, de a döntésük érthető, hisz egy ideje alig volt már bejegyzés, és nekem se volt időm nem hogy oda, még ide se bejegyzéseket írni. Ezért úgy gondoltam a Nintendo játékokat bemutató sorozatomat ide is áthozom, úgy gondolom sokakat érdekelni fog. A mai nap kifejezetten jó nap lesz a WORMS - PC blog olvasóinak, ugyanis a bevezetéssel együtt publikálom, az első játékot bemutató cikkemet is. Remélem sikerül igazi retró hangulatot teremtenem ezzel. Kellemes olvasgatást kívánok mindenkinek, és ajánlom a bemutatott játékokat próbáljátok ki!

Sokatoknak biztos ismerősek azok a sárga színű kazetták (én így neveztem őket), amik a Nintendó gépébe voltak valók. Nos nekem is volt egy Alien nevezetű gépem és én is 2 évig nyúztam őket. Volt nagyon sok kazettám hozzá. A Mariotól kezdve a Lion King-ig minden. Annyira imádtam ezeket a játékokat, hogy ha meguntam egyet, vettem a következőt. És így tovább, és így tovább. A piacon egész olcsón szerezhettem be, és hát alkudtam is belőle, amiből én kerültem ki győztesen.  Így kaptam egy király kazettát 100 Ft-ért.
Ezek a kazetták úgy néztek ki, hogy egy sárga tokban volt egy "floppylemezke". Na ezt betetted a Nintendóba azt ha szerencséd volt akkor egy gombbal automatikusan kiadta a kazettát, ha peches voltál mint én, kézzel húztad ki. De elég strapabíró "kazik" voltak, nekem egy se ment tönkre. A rovat lényege tehát, hogy bemutassam nektek a Nintendó játékokat. Tulajdonképpen azokat mutatnám meg, amik nekem is megvoltak. Tehát rossz játék nem lesz benne, hiszen az összes kedvencem volt. De volt olyan játék amitől már az agyrémet kaptam, olyan nehéz volt. Sajnos egy hátránya is volt az egész Nintendózásnak. Ha egy gyenge minőségű TV-n játszottál, akár el is ronthatta a TV készüléket.

És akkor jöjjön a nagy kérdés mit mutatok be először!!!!! Azt amit sose tudtam végig vinni teljesen: a Super Mario Bros-t. Hiába vittem végig vagy ezer Nintendós játékot, a Super Mario Bros kifogott rajtam. Nektek is a kedvencetek volt eme ragyogó platformjáték?


Sárga kazetták

 

 

 

 

 

 

 

A cikk íródott: 2010. 08. 21-én a Roach játékelemzések blogon

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://wormspcjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr233310051

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása