WORMS - PC játékok magazin: féléves a blog! - WORMS - PC játékok magazin

WORMS - PC játékok magazin

A blog létesítésére egy barátom csomó Armageddonos játéka adta az ötletet. A blog lényege? A főbb-főbb téma a Wormssel kapcsolatban lesz, de a blog kitér egyéb játékrovatokra, friss hírekre és videókra is. A blog egyénisége? Rengeteg egyéni rovattal foglalkozom a blogon belül. És ez évről-évre egyre csak bővülni fog. Mivel a blog a magazin megjelölést kapta, ezért úgy kell tekinteni rá mintha egy online újságot olvasnál a játékok és a worms terén, környezetszennyezés és papír nélkül. Ráadásul mindennap. Tartsatok velem mindennap akármilyen hülyeséggel, itt a Worms - PC játékok magazin!-ban. (Ha ti is megakartok osztani valamit: bolong_17@freemail.hu címemre tegyétek meg) A blog kategóriája: Tech-humor

WORMS Chat

AZ ÉN VIDEÓM! (Felhívás)

Sziasztok! Ezúttal a blog videókat is fogad. Tehát ha készítettetek egy játék vagy konzolbemutatót, de nem mertétek bemutatni itt megtehetitek. Ezzel reklámozom a videóitokat. Küldjetek be minél többet az E-mailemre:) Publikálás ha érkezik videó: 20:00

Mobiltelefonos játékok rovata!

Utolsó kommentek

WORMS - PC játékok magazin: féléves a blog!

2010.08.10. 21:31 :: Ernő88

FÉLÉVI ÉRTÉKELÉS!

Képzeljétek emberek a blog féléves lesz holnap. Igaz, hogy ez rövid idő, de azóta szüntelen nap mint nap írom nektek a bejegyzéseket. Kitartásom a következő félévre is megmarad. Próbálok minél érdekesebb témákat találni, és nem tagadom legfőbb célom, hogy egyre több olvasót csábítsak erre az oldalra. Féléves munkám alatt ez sikerült én úgy érzem.
Biztos vannak olyan emberek akinek nem tetszik a blog! Erre szoktam azt mondani, hogy emberek vagyunk és másfélék. Ezektől az emberektől a továbbiakban várom a kommentjét, levelét, hogy miben lehetne jobb!
Nagyon köszönöm a félév alatt a csomó kommentet, chaten a hozzászólást, és a csomó barátot akiket a magazin miatt ismertem meg. És azt is, hogy a blogon eddig a félév alatt EGYETLENEGY KÁROMKODÁS SE volt!

Köszönöm az eddigi munkáját Petinek az admintársamnak és a következő személyeknek:

Vlado (aki sokszor javította bakijaimat ezzel segítve munkámat)

Théo (aki segítette munkámat, tesztet írt és még interjút is készített velem)

Petya (mayhem) (aki a leghűségesebb olvasóm és saját videóit is megosztotta a blogon)

Roach (aki egy olyan gyerek, akivel öröm együtt dolgozni a saját blogján, és ő is hű olvasóm)

F. Endre (egyik itteni barátom aki segítette a blog reklámozását)

Sz. László (itteni barátom és a magazin hű olvasója)

Hatvani Attila (aki a Worms Video Sorozatban, WORMS SHOW és a Worms Paródia videók szerkesztésében segített nekem) és még sok mindenki másnak...
 

Kezdődik a következő félév. Olvassatok továbbra is. Sziasztok!
Ernő88 a magazin egyik szerkesztője.

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://wormspcjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr872213224

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mayhem 2010.08.11. 11:32:34

Kösz hogy kitettél! :) Ezt majd megfogom hálálni 1 dupla machinarium végigjátszás résszel! :)

Vlado 2010.08.11. 17:06:41

@mayhem: Azt hittem hogy én vagyok a leghűségesebb olvasója :(.És többet segítettem neki mint amennyit írt XD

mayhem 2010.08.13. 12:17:59

@Vlado: Engem azért is írt ki mert én kiskorú vagyok és lehet hogy nem akart megbántani...

Ernő88 · http://varazslatosmesefilmek.blog.hu 2010.08.20. 17:23:44

@mayhem: A machinarium teszt kint lesz a blogon:) @Vlado: Te is veheted azt a címet, hogy "leghűségesebb olvasóm"! És még sokan mások természetesen.
süti beállítások módosítása