Miért jó játék a Worms? - WORMS - PC játékok magazin

WORMS - PC játékok magazin

A blog létesítésére egy barátom csomó Armageddonos játéka adta az ötletet. A blog lényege? A főbb-főbb téma a Wormssel kapcsolatban lesz, de a blog kitér egyéb játékrovatokra, friss hírekre és videókra is. A blog egyénisége? Rengeteg egyéni rovattal foglalkozom a blogon belül. És ez évről-évre egyre csak bővülni fog. Mivel a blog a magazin megjelölést kapta, ezért úgy kell tekinteni rá mintha egy online újságot olvasnál a játékok és a worms terén, környezetszennyezés és papír nélkül. Ráadásul mindennap. Tartsatok velem mindennap akármilyen hülyeséggel, itt a Worms - PC játékok magazin!-ban. (Ha ti is megakartok osztani valamit: bolong_17@freemail.hu címemre tegyétek meg) A blog kategóriája: Tech-humor

WORMS Chat

AZ ÉN VIDEÓM! (Felhívás)

Sziasztok! Ezúttal a blog videókat is fogad. Tehát ha készítettetek egy játék vagy konzolbemutatót, de nem mertétek bemutatni itt megtehetitek. Ezzel reklámozom a videóitokat. Küldjetek be minél többet az E-mailemre:) Publikálás ha érkezik videó: 20:00

Mobiltelefonos játékok rovata!

Utolsó kommentek

Miért jó játék a Worms?

2012.02.08. 22:15 :: Ernő88

Olyan régen írtam már valami cikket, ezért gondoltam megírom miért is érdemes játszani a kukacokkal. Senki nem gondolná mennyi pozitív oldala van ennek. Negatív szinte egy se... talán csak annyi, amit már rögtön így az elején közölhetek: - ha esetleg kikapunk az ellenféltől! Az nem lehet túl kellemes senki számára :D

Pozitív oldalak!

1. Ügyesség fejlesztő!

A Worms, tulajdonképpen egy ügyességi játék is. Az elején ha azt mondod na ez nem fog menni, nem meglepő a számomra, én is ezt mondtam a kezdetek kezdetén :D De ami majd később jön, azt veszed észre egy idő után, hogy ez egyre jobban megy és abba se bírod hagyni. egy idő után te is ügyes leszel. Nem szabad feladni a dolgot! És azért vagyunk, hogy segítsünk.

2. Internetes játék!

A játék már nem egy mai bútordarab, de még mindig él az internetes része. Ha már eleged van az offline küldetésekből és kihívásokból, miért ne mutatnád meg mit tudsz az interneten hús vér emberekkel szemben is. Ráadásul egy csomó magyar játékossal is találkozhatsz fent. A külföldieket meg verjétek szét, ezt kívánom :P

3. Barátokra tehetsz szert!

A másik, szerintem a leglényegesebb dolog, hogy az ismeretségekből barátokra tehetsz szert. Akár magyarokról, akár külföldiekről is legyen szó, ha megadják az MSN címüket vagy felveszed őket a Facebookon, miért ne barátkoznál velük. Én ezzel a játéksorozattal már számtalan barátra tettem szert. Lásd a másik szerkesztőtársam is a Worms Mayhemen ismertem meg. És egy csomó haverom van még különböző worms játékokról. Megéri beszerezni és belevetni magatokat :)

4. És még egy csomó dolog!

Hogy miért csak ennyit írtam? Mert lusta vagyok azt a rengeteg mindent összeszedni amiért érdemes elkezdeni ezt a remek játékot :) Ahogy mondtam negatív oldala szinte nincs is. Ha még ti is tudtok valami pozitív dolgot, írjátok meg kommentben!
 

Ernő88

-------------

HAMAROSAN A BLOGON!

2011. FEBRUÁR 9.: Egy kukac viccei (9.rész)
MÁRCIUSBAN: Bloghírek Csuszival! (9.rész)
2011. FEBRUÁR 11.: 2 éves a blog!
2011. FEBRUÁR 11.: Szülinapi ajándék!
MÁRCIUSBAN: Egy kukac viccei (10.rész) 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://wormspcjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr484080055

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mayhem 2012.02.10. 22:36:44

Kihagytad a játék legfőbb előnyeinek egyikét. A stratégiát.A játékban sokszor nem árt ha van egy terved, így ezzel fejleszted az agyadat :)
süti beállítások módosítása