JátékSPÁJZ (1) - WORMS - PC játékok magazin

WORMS - PC játékok magazin

A blog létesítésére egy barátom csomó Armageddonos játéka adta az ötletet. A blog lényege? A főbb-főbb téma a Wormssel kapcsolatban lesz, de a blog kitér egyéb játékrovatokra, friss hírekre és videókra is. A blog egyénisége? Rengeteg egyéni rovattal foglalkozom a blogon belül. És ez évről-évre egyre csak bővülni fog. Mivel a blog a magazin megjelölést kapta, ezért úgy kell tekinteni rá mintha egy online újságot olvasnál a játékok és a worms terén, környezetszennyezés és papír nélkül. Ráadásul mindennap. Tartsatok velem mindennap akármilyen hülyeséggel, itt a Worms - PC játékok magazin!-ban. (Ha ti is megakartok osztani valamit: bolong_17@freemail.hu címemre tegyétek meg) A blog kategóriája: Tech-humor

WORMS Chat

AZ ÉN VIDEÓM! (Felhívás)

Sziasztok! Ezúttal a blog videókat is fogad. Tehát ha készítettetek egy játék vagy konzolbemutatót, de nem mertétek bemutatni itt megtehetitek. Ezzel reklámozom a videóitokat. Küldjetek be minél többet az E-mailemre:) Publikálás ha érkezik videó: 20:00

Mobiltelefonos játékok rovata!

Utolsó kommentek

JátékSPÁJZ (1)

2010.04.19. 22:28 :: Ernő88

Üdvözlök minden olvasóm újakat,régieket:D

Nézzük át milyen játékok jelennek meg ezen a héten, PC-n és konzolon. (2010. április 19-25 között)!!

PC:

  • 2010. április 20: The misadventures of P.B. Winterbottom: Hűűűha, érdekes gamma, valószínű, hogy ezzel se fogok játszani, de ti lehet:D Bár soha ne mondd, hogy soha:) Kaptok egy képet.
    Image 4

 

 

 

 

 

 


Xbox 360:

  • 2010. április 22: Sherlock Holmes vs. Jack the Ripper: Hmmm, na ilyen Sherlockos kalandjátékokkal se játszottam még, hát lehet beruházom. Nem lehet tudni. Ti szeretitek?:)
    Image 1

Malacfejek az asztalon!

 

 

 

 

 

 

 

  • 2010. április 21: After Burner Climax : Húúú tudjátok először azt se tudtam milyen "gém" ez! Aztán megláttam egyből beleszerettem. Ilyen kis repülős játék ez, de az a baj vele, hogy PC-n nincs meg, és Xbox-al se rendelkezem, úgyhogy marad a gameplay róla:D Könnyes szemmel nézem végig. Kis csinom játéknak tűnik pedig.
    Image 2

 

 

 

 

 

 

 


Nintendo WII:

  • 2010. április 20: Monster Hunter Tri :Megnéztem róla pár infót, de nem nagyon érdekelne engem legalábbis. Sárkánykedvelők előnyben.
  • 2010. április 20: All Star Karate: Naaaa aki a karatét szereti annak jött ki ez a játék. Lenne WII-m rögtön kiprószálnám, dehát nagy dolgot fogok elárulni: nincs:D Úgyhogy sok sikert a játékkal játszóknak! Szereti valaki, vagy űzi valaki ezt a sportot?:P
    Image 3

 

 

 

 

 

 

PS3:

  • 2010. április 22: After Burner Climax: Ez a kis repülős játék amiről már beszéltem:) Csak éppen PS3-ra! Csak nekem szimpi ez a kis játék?:)

PSP:

  • 2010. április 19: Blood Bowl: Hiii nem tudom gyerekek, nekem van PSP-m és örülök már annak is, hogy megjelenik valami rá. Itt ez a játék is, ami kategóriának a sport van megjelölve, a PSP kedvelői kommentálják, hogy milyen játék ez. Jó vagy rossz:D Kíváncsi vagyok rá.

Nintendo DS:

  • 2010. április 21: Windy X Windam: Ilyen 2D-s verekedős játék lesz. Én imádom az ilyeneket, de kedvencem a Mortal Kombat 3:D Kinek mi?
    Image 1











     
  • 2010. április 20: Beat City: Húúúúúú gyerekek. Valami 2D-s játék ez. Meg nem mondom micsoda ez! A DS-esek akik kiprószálták leírhatják nekünk:)

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://wormspcjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr971935247

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása