Nyeremények képekben! - WORMS - PC játékok magazin

WORMS - PC játékok magazin

A blog létesítésére egy barátom csomó Armageddonos játéka adta az ötletet. A blog lényege? A főbb-főbb téma a Wormssel kapcsolatban lesz, de a blog kitér egyéb játékrovatokra, friss hírekre és videókra is. A blog egyénisége? Rengeteg egyéni rovattal foglalkozom a blogon belül. És ez évről-évre egyre csak bővülni fog. Mivel a blog a magazin megjelölést kapta, ezért úgy kell tekinteni rá mintha egy online újságot olvasnál a játékok és a worms terén, környezetszennyezés és papír nélkül. Ráadásul mindennap. Tartsatok velem mindennap akármilyen hülyeséggel, itt a Worms - PC játékok magazin!-ban. (Ha ti is megakartok osztani valamit: bolong_17@freemail.hu címemre tegyétek meg) A blog kategóriája: Tech-humor

WORMS Chat

AZ ÉN VIDEÓM! (Felhívás)

Sziasztok! Ezúttal a blog videókat is fogad. Tehát ha készítettetek egy játék vagy konzolbemutatót, de nem mertétek bemutatni itt megtehetitek. Ezzel reklámozom a videóitokat. Küldjetek be minél többet az E-mailemre:) Publikálás ha érkezik videó: 20:00

Mobiltelefonos játékok rovata!

Utolsó kommentek

Nyeremények képekben!

2010.06.06. 21:43 :: Ernő88

Na ahogy ígértem nektek több képet is megmutatok a megnyerhető játékokról, amolyan kedvcsinálónak. Tehát megmutatom, mik is ezek a nyeremények:)

NYÁLCSORGATÁS VESZÉLY!

Figyelem a következő képeket csak azok nézzék meg, akik nyálcsorgatásukat vissza tudják tartani! A megértéseket köszönöm! Reklamálni a képek teljes megnézetelekor felesleges.

1. kép: Underground játék, luxuskocsikkal, nőkkel, szexxel, és pénzel. Kitaláltátok nem a GTA-ról van szó!


Az első képen kiválóan lehet látni, hogy ép és tokjával együtt kapható játékot fog kapni a szerencsés nyertes! Ez az NFS játék amúgy, én nagyon szerettem de meguntam, ezért a nyertesre ruházom:)

2. kép: Mr Alien Anarchy PC játék Mr. nélkül

Mindenki kedvenc UFÓ hőse, Mr. Alien Anarchy is a terítékre kerül, még ha sokszor panaszkodott is arra, hogy túl keveset teszem be a gépbe játszani. Ezt én átvinni nem tudtam, a gépem túl gyors hozzá, ezért a játék lassú, hol van ebben a logika magam sem tudom, de gyűjtők kapkodni fognak érte. Eredeti dobozában lehet megnyerni, méghozzá magyar borító felirattal!

3. kép: Kalifornia 3. Terminátor játéka

Kalifornia elnöke is felszólalt, hogy nélküle el ne kezdjem a nyereményjátékot, ezért meghívást kapott a Terminátor 3 című játékban. Kutyának nem kellett ez a játék, de volt egy hülye, aki pénzt perkált érte Mr. Alien Anarchyn kívűl, ez az ember én vagyok. Az idő eltelt és ma mindenki eszeveszett kapkodik Arnold kegyeiért. A játék megnyerhető itt a Worms és egyéb PC játékok blogon! (Részletek a Nyereményjáték bejegyzésekben!)

Én nem tudom emberek, de elkezdtem szemezgetni a Terminátor 3-al, úgyhogy legyen meg az ő akarata utoljára bedobom a gépbe, és azt tehet velem amit akar... csak Mr. Alien Anarchy ne legyen féltékeny! Hogy jövök ki én ebből? Na mindegy.

Holnap találkozunk. És szevasztok! Magamnak meg kívánok jó Kalifornia... vagy Terminátora játékot! Vagy mit tudom én? Mi ennek a játéknak a neve?

 

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://wormspcjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr612061414

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mayhem 2010.06.07. 17:53:03

Na oké ha nyerek ez ojan biztos hogy a ( nem tudom elmondhatom-e kommentbe hogy mit.) fogom választani , mint ahogy most nemrég írtam. :D

Ernő88 · http://varazslatosmesefilmek.blog.hu 2010.06.07. 23:16:08

Hát ööö nyugodtan elmondhatod, hogy melyik játékra pályázol:) abból még baj nincs...

mayhem 2010.06.08. 16:53:10

Akkor elmondom. Need for speed underground.Ezt csak azért akartam említeni hogy remélem nincs ojan ember aki ugyan ezt akarja. :D

Je m'appelle Théo · http://www.theosblog.blog.hu 2010.06.08. 17:20:04

@mayhem: nyugi, nekem megvan az NFSU...én ink. Terminátior3-aznék :)

Ernő88 · http://varazslatosmesefilmek.blog.hu 2010.06.08. 20:38:43

Na akkor egyikőtök se ugyanarra a játékra pályázik. :P
süti beállítások módosítása