Mesés pc játékok: Hercules-Action Game (2/1) - WORMS - PC játékok magazin

WORMS - PC játékok magazin

A blog létesítésére egy barátom csomó Armageddonos játéka adta az ötletet. A blog lényege? A főbb-főbb téma a Wormssel kapcsolatban lesz, de a blog kitér egyéb játékrovatokra, friss hírekre és videókra is. A blog egyénisége? Rengeteg egyéni rovattal foglalkozom a blogon belül. És ez évről-évre egyre csak bővülni fog. Mivel a blog a magazin megjelölést kapta, ezért úgy kell tekinteni rá mintha egy online újságot olvasnál a játékok és a worms terén, környezetszennyezés és papír nélkül. Ráadásul mindennap. Tartsatok velem mindennap akármilyen hülyeséggel, itt a Worms - PC játékok magazin!-ban. (Ha ti is megakartok osztani valamit: bolong_17@freemail.hu címemre tegyétek meg) A blog kategóriája: Tech-humor

WORMS Chat

AZ ÉN VIDEÓM! (Felhívás)

Sziasztok! Ezúttal a blog videókat is fogad. Tehát ha készítettetek egy játék vagy konzolbemutatót, de nem mertétek bemutatni itt megtehetitek. Ezzel reklámozom a videóitokat. Küldjetek be minél többet az E-mailemre:) Publikálás ha érkezik videó: 20:00

Mobiltelefonos játékok rovata!

Utolsó kommentek

Mesés pc játékok: Hercules-Action Game (2/1)

2010.08.07. 23:50 :: Ernő88

Sziasztok!

A Herkules játékról tudhattok meg egy pár infót így az első részben.

Története az én szemszögemből...

Anno a 2000-es évek elején 2 barátomnál játszottam PS1-en vele, és nagyon megtetszett úgy összességében.

http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:fQZfMJATD428qM:http://i39.tinypic.com/24qtw7k.jpg&t=1

Aztán telt-múlt az idő és 2004-ben valaki feltette a gépre (a miénkre), és nagyon megörültem, hogy ezzel játszhatok. De amikor már vagy ezredjére vittem végig, egy idő után meguntam és töröltem. (Jó nagy barom vagyok- a szerk.)

Mikoris eljött a 2010-es év és a magazin miatt újra elővettem. Ebből tesztet kell, hogy írjak-gondoltam magamba.

http://www.gamesguru.rs/files/screenshot/Herkules%20Action%20Game%201.jpg

 

Az elején elmondhatom a rövid kis bevezető információk előtt a sablonszöveget, hogy ez egy nagyon jó játék. Tetszetős. Úgymond szerelmes lesz az ember belé, az első látásra. (Feltéve ha szeretjük az ilyen játékokat-a szerk.)

FONTOSABB INFÓK A JÁTÉKRÓL

  • A játék kizárólag PC-n és PS1-en jelent meg. Személy szerint próbáltam mindkettőt, és nem volt nagy különbség a játékmenetben vagy másban.
  • A játék elég régi, egészen pontosan 1997-ben adták ki. Emlékszem még ezidőben semmilyen PC-m nem volt, majd csak utána lett egy Nintendom.
  • A játék pályái között vannak 3D-sek is.
  • Nagyon változatos. szép pályái vannak, és ami a kedvencem, hogy nagyon sok titkos hely van.
  • Ja és sok főellenség van. Beletelik egy kis időbe őket legyőzni. Vigyázzatok velük!!!!!

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/f/fd/Hercvsnessus.JPG

SZEMÉLYES VÉLEMÉNY

Az ilyen játékokról az a szerény véleményem, hogy nagyon jól ki lettek találva. Tehát értsétek úgy, hogy én mindig is szerettem az ehhez hasonló Disney-s játékokat és nem csak ezt. Éltem-haltam értük (mai napig) és ez nagyon megfogott. És hát a legfontosabb, hogy nem csak kicsiknek  nagyoknak is kedvence még. De több ilyen játék is be lesz mutatva a Mesés pc játékok rovatban.

 

A játékban  csak egyjátékos módra van lehetőség. (Bővebben a következő részben)
Elmondanék egy pár érdekességet, de ezt csak a következő részben árulom el kedves Olvasóim. A szárazát átnyálaztuk és jön maga a játék elemzése és minden ami az én fejemből kipattan. De csak legközelebb...

Ernő88

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://wormspcjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr1002200623

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása