FAQ: Gyakran Ismételt Kérdések (13) - WORMS - PC játékok magazin

WORMS - PC játékok magazin

A blog létesítésére egy barátom csomó Armageddonos játéka adta az ötletet. A blog lényege? A főbb-főbb téma a Wormssel kapcsolatban lesz, de a blog kitér egyéb játékrovatokra, friss hírekre és videókra is. A blog egyénisége? Rengeteg egyéni rovattal foglalkozom a blogon belül. És ez évről-évre egyre csak bővülni fog. Mivel a blog a magazin megjelölést kapta, ezért úgy kell tekinteni rá mintha egy online újságot olvasnál a játékok és a worms terén, környezetszennyezés és papír nélkül. Ráadásul mindennap. Tartsatok velem mindennap akármilyen hülyeséggel, itt a Worms - PC játékok magazin!-ban. (Ha ti is megakartok osztani valamit: bolong_17@freemail.hu címemre tegyétek meg) A blog kategóriája: Tech-humor

WORMS Chat

AZ ÉN VIDEÓM! (Felhívás)

Sziasztok! Ezúttal a blog videókat is fogad. Tehát ha készítettetek egy játék vagy konzolbemutatót, de nem mertétek bemutatni itt megtehetitek. Ezzel reklámozom a videóitokat. Küldjetek be minél többet az E-mailemre:) Publikálás ha érkezik videó: 20:00

Mobiltelefonos játékok rovata!

Utolsó kommentek

FAQ: Gyakran Ismételt Kérdések (13)

2010.08.16. 20:00 :: Ernő88

Észrevettétek milyen régen volt FAQ sorozat? No aki azt mondja, hogy minek hisz megszünt  az nagyot téved, hisz leírtam az egyik részbe, hogy nem szűnik meg csak ritkábban lesz és csakis akkor ha eszembe jut újabb kérdés. Na mit gondoltok mi történt? Hát újabb kérdés jutott eszembe a bloggal kapcsolatbam. Azonbelül Csusziról... Természetesen én válaszolok is.

Kérdés: Csuszi. Ki ő mi ő? Mit kell tudni róla?

Válasz: Csuszi egy kukac akit én neveztem el és én teremtettem meg a blogra. Sokat gondoltam mi lehetne olyan egyénit kitalálni, amit még más nem alkalmazott, de az olvasók szeressék és emiatt többen és többször járjanak fel blogomra. Adtam a blognak egy olyan hátteret, ami nem "forog" a bejegyzésekkel együtt és bal felső szélre beraktam Csuszit. Képregényformában szólal meg és mindig mondd valami huncutságot. A személyiségét én alakítom, akkor szólal meg ha én akarom.

Remélem egyre többen fogják megszeretni. Mindenesetre mióta megalkottam duplájára nőtt a nézettségem a Csuszimentes időkhöz képest.

Augusztus 18 bejegyzés nélkül marad! Elnézéseteket kérem ezért.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://wormspcjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr132213683

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vlado 2010.08.16. 21:19:41

FAQ az gyakran ismételt kérdés de ha te magad találod ki a kérdést akkor mér FAQ?Amúgy mosmér értem hogy Csuszinak mért nem lesz rovata. :( (Mert nem is létezik)

mayhem 2010.08.17. 05:26:54

Ernő..... ezt szerintem már mindenki tudja :D

Vlado 2010.08.17. 20:10:45

Hol a mai bejegyzés?Elvileg holnap nem lesz nem ma.

Ernő88 · http://varazslatosmesefilmek.blog.hu 2010.08.20. 22:23:19

@Vlado: Igen, a FAQ részben olyan kérdéseket teszek fel, amit már kérdeztek tőlem egy páran. És hát nem tagadom Csusziról is kérdeztek már:D És arra, hogy Csuszinak nem lesz rovata abban kételkednék. De nem szólok semmit......... Nos arra se vegyél mérget hogy nem létezik....
süti beállítások módosítása