Worms Képregény Sorozat: Összefüggések (17) - WORMS - PC játékok magazin

WORMS - PC játékok magazin

A blog létesítésére egy barátom csomó Armageddonos játéka adta az ötletet. A blog lényege? A főbb-főbb téma a Wormssel kapcsolatban lesz, de a blog kitér egyéb játékrovatokra, friss hírekre és videókra is. A blog egyénisége? Rengeteg egyéni rovattal foglalkozom a blogon belül. És ez évről-évre egyre csak bővülni fog. Mivel a blog a magazin megjelölést kapta, ezért úgy kell tekinteni rá mintha egy online újságot olvasnál a játékok és a worms terén, környezetszennyezés és papír nélkül. Ráadásul mindennap. Tartsatok velem mindennap akármilyen hülyeséggel, itt a Worms - PC játékok magazin!-ban. (Ha ti is megakartok osztani valamit: bolong_17@freemail.hu címemre tegyétek meg) A blog kategóriája: Tech-humor

WORMS Chat

AZ ÉN VIDEÓM! (Felhívás)

Sziasztok! Ezúttal a blog videókat is fogad. Tehát ha készítettetek egy játék vagy konzolbemutatót, de nem mertétek bemutatni itt megtehetitek. Ezzel reklámozom a videóitokat. Küldjetek be minél többet az E-mailemre:) Publikálás ha érkezik videó: 20:00

Mobiltelefonos játékok rovata!

Utolsó kommentek

Worms Képregény Sorozat: Összefüggések (17)

2010.08.17. 21:16 :: scpeti79

Bună Seara tuturor! Sziasztok!

Vajon mi köze lehet egymáshoz a blog fő tulajának, Ernő88 balatoni nyaralásának, a román közszolgálati televízió esti, fő híradójának, és szeptember másodikának? A képregény-sorozat mai darabja ennek járt utána.

Jó szórakozást hozzá.

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://wormspcjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr432229007

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mayhem 2010.08.17. 22:17:37

Jó képregény! Szép volt Peti :)

Vlado 2010.08.17. 22:23:14

Jó a képregény mint mindig :D

Ernő88 · http://varazslatosmesefilmek.blog.hu 2010.08.20. 17:30:45

Hehhe! Szép volt kollega:) A kép méretét itt is csökkentettem, természetesen ha rákattintotok már olvasható formátumban lesz!!!

Vlado 2010.08.20. 18:04:07

Amúgy nekem a képregényeivel csak 1 probléma van hogy mér nem lehet csak magyar nyelven mér kell fordítás?így mos vettem észre hogy van 1 6. szöveg is ebbe.

scpeti79 · http://scpeti.x3.hu/ 2010.08.22. 23:47:14

@Vlado: Kolléga! Nem nagyon értem a kifogást....... Ugyanis megtehettem volna, hogy nem csinálok fordítást, és akkor jogosan reklamálnál, merthogy nem érted.......

Amúgy gondoltam, hogy ha már az osztrákok vagy a románok a főszereplők a képregénynek, akkor a saját nyelvükön írom a szövegeket (merthogy ugye azokat mind ismerem), és a külön dobozban megírt fordítással épp rád, meg még sok mindenkire gondoltam, akik esetleg nem értik ezeket a nyelveket. :)

Vlado 2010.08.24. 19:22:54

@scpeti79: Értem én amit írsz,csak ha pl. több nyelven is írnak a kukacok és ezt vki nem veszi észre(én) akkor csak egyből a fordítást nézi meg csak az eredeti nyelvet nem és lehet hogy 5 nyelven van szval nem lesz ott egyhelyen.

scpeti79 · http://scpeti.x3.hu/ 2010.08.24. 21:23:41

@Vlado: Jaaaaaaaaaa....... Vagy épp az érzék hiánya........ Eredetileg úgy szerettem volna a fordítást, hogy a 6. is ugyanott legyen........ Csak hát az ördög ugye közbeszólt....... (Nem fért ki)....... :D

Ernő88 · http://varazslatosmesefilmek.blog.hu 2011.10.14. 21:58:53

Jajj kolléga :) Régi szép emlékek ugyebár? :P

Ernő88 · http://varazslatosmesefilmek.blog.hu 2011.10.14. 22:02:41

Mindenesetre több mint egy év alatt a helyzet nem változott, célom leverni téged XD
süti beállítások módosítása