Worms - Heti összefoglaló - (8) - WORMS - PC játékok magazin

WORMS - PC játékok magazin

A blog létesítésére egy barátom csomó Armageddonos játéka adta az ötletet. A blog lényege? A főbb-főbb téma a Wormssel kapcsolatban lesz, de a blog kitér egyéb játékrovatokra, friss hírekre és videókra is. A blog egyénisége? Rengeteg egyéni rovattal foglalkozom a blogon belül. És ez évről-évre egyre csak bővülni fog. Mivel a blog a magazin megjelölést kapta, ezért úgy kell tekinteni rá mintha egy online újságot olvasnál a játékok és a worms terén, környezetszennyezés és papír nélkül. Ráadásul mindennap. Tartsatok velem mindennap akármilyen hülyeséggel, itt a Worms - PC játékok magazin!-ban. (Ha ti is megakartok osztani valamit: bolong_17@freemail.hu címemre tegyétek meg) A blog kategóriája: Tech-humor

WORMS Chat

AZ ÉN VIDEÓM! (Felhívás)

Sziasztok! Ezúttal a blog videókat is fogad. Tehát ha készítettetek egy játék vagy konzolbemutatót, de nem mertétek bemutatni itt megtehetitek. Ezzel reklámozom a videóitokat. Küldjetek be minél többet az E-mailemre:) Publikálás ha érkezik videó: 20:00

Mobiltelefonos játékok rovata!

Utolsó kommentek

Worms - Heti összefoglaló - (8)

2010.08.22. 22:26 :: Ernő88

Szevasztok!

A sorozat a vártnál később folytatódik, gondolom ezt mindenki észrevette. És azt se tudjátok, hogy én az előző héten a másik főszerkesztő úrnál (Peti) töltöttem 2 napot (Siófok nincs messze Dégtól, cirka 34 km). És hát nem árulok el nagy titkot ha megsúgom nektek, hogy volt egy pár worms meccsünk is.

Nos az első nap végén kikaptam Armageddonba Petitől, természetesen öldöklésbe, de úgy emlékszem egy menetet én is nyertem a háromból. A Worms Mayhemen már döntetlen lett az állás, természetesen ott is öldöklést játszottunk.

Másnap hármasban wormsözgettünk kicsit, ugyebár Peti barátja átjött, és eléggé felhúzta az agyamat.... Ugyanis Armageddonon játszottunk éppen és Peti kezdte a meccset, csakhogy az égból lehulló kék dobozkában dupla sebzés volt, és Bódis Gábor úgy nyerte meg a játékot, hogy szó szerint köpni-nyelni nem tudtunk Petivel. Egy menetben kinyírt mindannyiunkat., természetesen banánnal. Vissza se gondolok rá, nem mérgesítem magam.

Máskülönben kellemes 2 napot töltöttem a szerkesztő úrnál, sajnos a 2. nap végén már mennem kellett. A játékon kívül természetesen beszélgettünk is, kicsit személyesebb dolgokról, és természetesen a blogról is. Nagyon örültem, hogy lemehettem, hiszen a nagy távolság miatt (Debrecen-Dég 300 km) nem tudom mindennap ezt megtenni.

Ez a rész kicsit másra sikeredett, de gondoltam elmesélem nektek ezt is. Jövőhéten ismét mesélek nektek, hogy alakultak a wormsos csatáink a héten. Addig is szevasztok. Holnap találkozunk.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://wormspcjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr762239890

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása