5 perc játék: 3D Pinball Space Cadet (6) - WORMS - PC játékok magazin

WORMS - PC játékok magazin

A blog létesítésére egy barátom csomó Armageddonos játéka adta az ötletet. A blog lényege? A főbb-főbb téma a Wormssel kapcsolatban lesz, de a blog kitér egyéb játékrovatokra, friss hírekre és videókra is. A blog egyénisége? Rengeteg egyéni rovattal foglalkozom a blogon belül. És ez évről-évre egyre csak bővülni fog. Mivel a blog a magazin megjelölést kapta, ezért úgy kell tekinteni rá mintha egy online újságot olvasnál a játékok és a worms terén, környezetszennyezés és papír nélkül. Ráadásul mindennap. Tartsatok velem mindennap akármilyen hülyeséggel, itt a Worms - PC játékok magazin!-ban. (Ha ti is megakartok osztani valamit: bolong_17@freemail.hu címemre tegyétek meg) A blog kategóriája: Tech-humor

WORMS Chat

AZ ÉN VIDEÓM! (Felhívás)

Sziasztok! Ezúttal a blog videókat is fogad. Tehát ha készítettetek egy játék vagy konzolbemutatót, de nem mertétek bemutatni itt megtehetitek. Ezzel reklámozom a videóitokat. Küldjetek be minél többet az E-mailemre:) Publikálás ha érkezik videó: 20:00

Mobiltelefonos játékok rovata!

Utolsó kommentek

5 perc játék: 3D Pinball Space Cadet (6)

2010.08.27. 21:27 :: Ernő88

Szevasztok!

A mai 5 perc játékunk igazán különlegességnek számít. Igazi csemege emberek! És hogy miért? Egyszer azért mert Flipperről lesz szó, másodszor pedig ez a játék minden Windows XP-n megtalálható (megtalálható még: Microsoft Plus! 95, Windows NT, Windows Me, Windows 2000) Nem kell vesződni a letöltéssel, és azzal hogy hűű lesz elég hely a merevlemezen stb. Flippermániásoknak igazi csemege, a megannyi neten lévő ingyenes és rossz flipperjátékok között. Tisztelet a kivétel, de én még neten nem találtam jó flippert. Nézzük mit nyújt ez a drágaság nekünk.

http://cybernetnews.com/wp-content/uploads/2007/08/spacecadet.jpg

3D Pinball Space Cadet - 1995 -

Mikor anno megkaptam életem első gépét, (összesen volt 2 a mostanival együtt) lehet találgatnotok melyik játékot próbáltam ki először. Aki azt mondja, hogy ezt a flippert, akkor igaza van. Rögtön beleveselkedtem magam, hiszen a flipperjátéknál az a lényeg, hogy a 3 labdát mindig a pályán tartsuk, azt gyűjtsük a pontokat ameddig ki nem akad a pontszámláló. És ha sikerül pár bónusz labdát nyernünk, akkor még boldogabbak vagyunk, és még több pontot szerzünk. Hát de nem így van?

Sajnálom hogy ellenkeznem kell veletek, de itt nem csak az ütögetés a lényeg. Kérem szépen ez a flipperecske egy űrhajónak számít, és több mindenre is oda kell figyelni. Oda kell figyelni például az üzemanyagra. Na de nem megyek ennyire előre, értsétek meg a történetét. Mert annak idején én se értettem ám. Ahogy a képen látjátok, a jobb alsó sarokban van az üzenet képernyő, és itt olvashatjuk a tennivalókat és más egyéb dolgokat.

http://media.giantbomb.com/uploads/0/976/874808-space_cadet_large.jpg

Régen még amikor javában az elején jártam a játékban, olvasgatni kezdtem ezeket az üzeneteket, és gyakran olvastam olyanokról, hogy küldetés elfogadva. Néha azt hittem rossz játékban vagyok, miféle küldetésekről ír ez. Aztán ezer játékkal később, végre megértettem, hogy ennek a játéknak van célja. Van értelme, és nem a labdát kell ütögetni össze-vissza. Ugyanis a játék küldetésekre, missziókra van osztva.
Van 3 küldetés, ami közül ha az egyiket eltalálja a labda, meg kell oldanunk. Például 3X találjunk be valahova. És ha háromszor betaláltunk, magas jutalmat kapunk. Ezután még két küldetést kell megoldanunk ahhoz, hogy átlépjünk szakaszvezetői rangba. Ugyanis itt rangok vannak, és egy rangon belül kell megoldanunk 3 küldetést. Ezzel is növelve pontjainkat.

Őszintén megmondom nektek, eleddig vagy 4 rangon voltam túl, mert iszonyatosan nehéz megcsinálni az összeset, de nem a küldetések nehézségén van csak a hangsúly, hanem hogy ember nem győzi sokáig tartani a labdát a flipperpályán. És ha az összes labdának annyi, talán még az eredményjelzőre is felkerülhettek, és büszkén írhatjátok be a neveteket.

Itt baloldalon nyújtok nektek egy kis értelmezést melyik bigyusz mit jelent. Értitek?

 

 

 

 

 

 

 

 

A játékot egyébként nyugodtan lehet egy barátunkkal is játszani, hiszen van benne 2 játékos mód is. Minden elveszett labda után váltogathatjátok egymást. És az nyer, akinek a legtöbb pontja van.
A játék hangjai a zúgások-búgások ellenére nekem tetszettek, amolyan igazi játékgépi hangulatot idézi fel. A kinézetre meg ne legyen panasz. 15 éves a játék, és ennek ellenére nagyon szép és hangulatos. Bátran merem ajánlani ha nagyon unatkoztok. Mi a suliban is ha unatkoztunk akkor.... na de ácsi-bácsi nem tanítalak titeket a rosszra. A Word és az Excel biztos érdekesebb ennél a flippernél. Jó játékot kívánok hozzá.

Ernő88- a flipperbajnok!
 

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://wormspcjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr92253064

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mayhem 2010.08.27. 22:55:36

Bevallom ez a játék nekem nem nagyon tetszik... oké hogy régi játéktól ne várjunk sokat de találtam benne néhány alapvető dolgot ami flipper játékokban lenni szokott de töbsége ebbe nincs benne... meg mi az hogy küldetések? Ojan nehezek hogy inkább else találok 1 sárga pontot se.

Vlado 2010.08.28. 12:23:57

Nekem tetszik ez a játék,vagyis régen sokat játszottam vele de ezt énse tudtam nem tudom miket ír,nem figyeltem csak hogy minél több pontom legyen meg azokkal a sárga pötyökkel csináljak vmit de nem tudtam hogy ezek mire valók.Legalább ezt is megtudtam a csodás magazinból :D

Ernő88 · http://varazslatosmesefilmek.blog.hu 2010.08.28. 12:27:46

@Vlado: Hát mondjuk én már elég régen tudom ezt a küldetéses dolgot. De ez azért jó, mert 500 000 bónuszpontot kapsz! Tehát érdemes tudni ezt is.

Je m'appelle Théo · http://www.theosblog.blog.hu 2010.08.29. 12:30:10

Windows alap játékok! Éljen, am nagyon jó kis cikk lett. Informatika órákon ez volt a kedvencem :D

Vlado 2010.08.29. 13:11:00

Nem ide illő kérdés de:
Ha Csuszinak nincs keze,lába akkor hogy fog írni bejegyzést? :D
süti beállítások módosítása