Worms video sorozat: A pusztítóbb banán (11) - WORMS - PC játékok magazin

WORMS - PC játékok magazin

A blog létesítésére egy barátom csomó Armageddonos játéka adta az ötletet. A blog lényege? A főbb-főbb téma a Wormssel kapcsolatban lesz, de a blog kitér egyéb játékrovatokra, friss hírekre és videókra is. A blog egyénisége? Rengeteg egyéni rovattal foglalkozom a blogon belül. És ez évről-évre egyre csak bővülni fog. Mivel a blog a magazin megjelölést kapta, ezért úgy kell tekinteni rá mintha egy online újságot olvasnál a játékok és a worms terén, környezetszennyezés és papír nélkül. Ráadásul mindennap. Tartsatok velem mindennap akármilyen hülyeséggel, itt a Worms - PC játékok magazin!-ban. (Ha ti is megakartok osztani valamit: bolong_17@freemail.hu címemre tegyétek meg) A blog kategóriája: Tech-humor

WORMS Chat

AZ ÉN VIDEÓM! (Felhívás)

Sziasztok! Ezúttal a blog videókat is fogad. Tehát ha készítettetek egy játék vagy konzolbemutatót, de nem mertétek bemutatni itt megtehetitek. Ezzel reklámozom a videóitokat. Küldjetek be minél többet az E-mailemre:) Publikálás ha érkezik videó: 20:00

Mobiltelefonos játékok rovata!

Utolsó kommentek

Worms video sorozat: A pusztítóbb banán (11)

2010.10.05. 22:00 :: Ernő88

Szevasztok srácok!

Tudom régen azt írtam befejezem ezt a sorozatot, de Peti javaslatára megváltoztattam döntésem, mert szerintem is érdemes folytatni ezt a rovatot. Amúgy is mondták már páran, hogy túl kevés a Worms-el kapcsolatos bejegyzés, ezt pedig elég gyakran tudom frissíteni. Így döntöttem, a sorozat marad. Kellemes szórakozást.

(Előzetes a videóból)

Augusztusban 1 napot Petinél töltöttem el, és ugye szokásunkhoz híven pár Wormsot lejátszottunk. Átjött Peti jó barátja is Gábor, így alkalmunk volt hárman összemérnünk az erőnket. Ebben a videóban egy igazi pusztítást láthattok. Na nem akármilyet...
Biztos ismeritek azt az érzést, amikor egy többszemélyes játékban nem mutathatjátok meg mit tudtok, mert előbb ér véget a játék. Fene vinné el, de ebben a menetben amit most láthattok, én még csak sorra sem kerültem. Bosszantó... Ugyanis mi történt?

Szépen elkezdtük a játékot amit Peti kezdett, ezután folytatta Gábor...és VÉGE! Aki ismeri a Worms Armageddont az tudja, hogy mit okoz a dupla sebzés. Erre Gábor leteszi a dupla sebzéses banánt pont mellém, és robban akkorát, hogy a pályán lévő tehenekből már nem sok marad. De belőlünk se... Ez egy számomra bosszantó menet volt, és megfogadtam Gábor ellen én nem játszok. Hogy kivégezze a csapatomat? Na neee. :D Nézzétek meg a videót, higyjétek el nem túlzok.

Játékosok a videóban: Én (Ernő88)-zöld csapat, Peti-piros csapat, Gábor-kék csapat
Nyertes: Gábor- kék csapat
Megjegyzés: Ha nincs Gábor ezzel a dupla sebzéses banánnal, talán én is sorra kerültem volna ;) Talán...

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://wormspcjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr962348137

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

scpeti79 · http://scpeti.x3.hu/ 2010.10.12. 22:19:49

Őőőőőőőő......... Október végén visszaadom a kollégának....... :D (Mármint a BG-Gruppénak.......) Nincs rosszabb a német himnusznál. :D
süti beállítások módosítása