FAQ: Gyakran Ismételt Kérdések (14) - WORMS - PC játékok magazin

WORMS - PC játékok magazin

A blog létesítésére egy barátom csomó Armageddonos játéka adta az ötletet. A blog lényege? A főbb-főbb téma a Wormssel kapcsolatban lesz, de a blog kitér egyéb játékrovatokra, friss hírekre és videókra is. A blog egyénisége? Rengeteg egyéni rovattal foglalkozom a blogon belül. És ez évről-évre egyre csak bővülni fog. Mivel a blog a magazin megjelölést kapta, ezért úgy kell tekinteni rá mintha egy online újságot olvasnál a játékok és a worms terén, környezetszennyezés és papír nélkül. Ráadásul mindennap. Tartsatok velem mindennap akármilyen hülyeséggel, itt a Worms - PC játékok magazin!-ban. (Ha ti is megakartok osztani valamit: bolong_17@freemail.hu címemre tegyétek meg) A blog kategóriája: Tech-humor

WORMS Chat

AZ ÉN VIDEÓM! (Felhívás)

Sziasztok! Ezúttal a blog videókat is fogad. Tehát ha készítettetek egy játék vagy konzolbemutatót, de nem mertétek bemutatni itt megtehetitek. Ezzel reklámozom a videóitokat. Küldjetek be minél többet az E-mailemre:) Publikálás ha érkezik videó: 20:00

Mobiltelefonos játékok rovata!

Utolsó kommentek

FAQ: Gyakran Ismételt Kérdések (14)

2011.04.13. 21:54 :: Ernő88

Úgy gondoltam kis magyarázattal tartozom miért maradnak ki néha napok bejegyzés nélkül, így a FAQ 14. részében el is mondom nektek.

Kérdés: Miért van kevés bejegyzés? Miért nincsenek tesztek? Talán megszűnik a blog?

Válasz: Nos, aki az utolsó kérdésre kíváncsi, annak a válaszom:NEM! Ugye úgy tűnhet meguntam az egészet, de azt hiszem megnyugtathatok mindenkit, ez nem történt meg. Az utóbbi időben fáradékonyabb vagyok, és egyszerűen nem találom a szavakat egy teszt megírásához, vagy mondhatnám alkotói válságban szenvedek! Nem tudom miért! Sajnos így van ez a Roach játékelemzések blogon is. Nem tudom összerakni a mondatokat egyszerűen.... Ha megpróbálom pedig könnyen elfáradok, és régen ez nem így volt. Habár sosem voltam egy fogalmazási zseni, -alapszavakból raktam össze egy játéktesztet- drága jó segédem és barátom, Peti, javította ezeket. De nem is igazán ez a probléma, hiszen eddigi életemben megbarátkoztam és megbirkóztam ezzel, hogy én nem fejezem ki magam tökéletesen és pontosan, de most nem úgy bírom már mint régen. És én nem untam meg, aki komolyan gondolja az írást az nem unja meg. Én sem. Ott a Varázslatos mesefilmek blog, következne a "Kérem a következőt" című mesefilm bemutatása, de nem jön semmi ihlet. Tudom mit akarok, és mégse tudom leírni. Sajnos meg is lett a szomorú következménye, nagyon kevés komment kön, de hát csodálkoztok? Ígérem megteszem a tőlem telhetőt, hogy ne veszítsem el a rendszeres olvasókat, -tudják kiknek szól- de kell egy kis idő. Járok iskolába is, de nem ez az akadály. Nagyon keveset kell tanulni, inkább gyakorlat van, de az se egy was ist das. Tehát megpróbálom tartani a szintet, mert ezt az írást -ha nem is örökké- de több évig szeretném csinálni itt a blogon. Legyen egy kis emlék, hogy na ezt én csináltam és Peti barátom. Úgyhogy az állapot ideiglenes... Szerintem kimerítettem a válaszaimmal a fenti kérdéseket.

(Nem is baj, hogy frissítettem a FAQ-t, itt volt az ideje)

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://wormspcjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr342824371

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása