Játékok a Commodore 64-en: Aztec Challenge (1) - WORMS - PC játékok magazin

WORMS - PC játékok magazin

A blog létesítésére egy barátom csomó Armageddonos játéka adta az ötletet. A blog lényege? A főbb-főbb téma a Wormssel kapcsolatban lesz, de a blog kitér egyéb játékrovatokra, friss hírekre és videókra is. A blog egyénisége? Rengeteg egyéni rovattal foglalkozom a blogon belül. És ez évről-évre egyre csak bővülni fog. Mivel a blog a magazin megjelölést kapta, ezért úgy kell tekinteni rá mintha egy online újságot olvasnál a játékok és a worms terén, környezetszennyezés és papír nélkül. Ráadásul mindennap. Tartsatok velem mindennap akármilyen hülyeséggel, itt a Worms - PC játékok magazin!-ban. (Ha ti is megakartok osztani valamit: bolong_17@freemail.hu címemre tegyétek meg) A blog kategóriája: Tech-humor

WORMS Chat

AZ ÉN VIDEÓM! (Felhívás)

Sziasztok! Ezúttal a blog videókat is fogad. Tehát ha készítettetek egy játék vagy konzolbemutatót, de nem mertétek bemutatni itt megtehetitek. Ezzel reklámozom a videóitokat. Küldjetek be minél többet az E-mailemre:) Publikálás ha érkezik videó: 20:00

Mobiltelefonos játékok rovata!

Utolsó kommentek

Játékok a Commodore 64-en: Aztec Challenge (1)

2011.10.24. 17:51 :: Ernő88

Sziasztok Kedves Olvasók!

A rovat bevezetőjében nem utaltam rá, hogy melyik játék is kerül először a terítékre. Sikerült találnom egy olyat, aminek a teljesítése egyszerűen lehetetlen a számomra. Már a második pályáig nehéz eljutni. Amiről most szó van, az Aztek Challenge.

Az Aztec Challenge 1984-ben jelent meg Commodore 64-re, Amiga és Atari konzolokra. A játék nagyon sikeres lett megjelenésekor, de a játékosok mind a mai napig emlékeznek rá. Sajnos nekem ez a korszak viszont kimaradt. Egyébként egyszemélyes ügyességi játékról van szó, de módunk van rá játszani ketten is. A '90-es években készült egy felújított változata is.
A játékban nagyon összpontosítanunk kell, főleg az első pályán ahol a kilőtt nyilakra kell figyelni, vagy átugrani vagy le kell bukni előttük, de ehhez valami hihetetlen ügyességi érzék kell, mert gyorsan jönnek. Én mikor kipróbáltam, -pedig veterán játékosnak mondanám magam, sok játék van már letudva magam mögött-, nem akartam hinni a szememnek, először azt hittem valami hard nehézségi fokozatra volt állítva, de nem... ez az alapszint, ezt így kell teljesíteni. Utalást se nagyon kapunk, hogy alul vagy felül fog jönni a nyíl, ezért a megérzéseimre hagyatkoztam. Sajnos ez nem vált be, legtöbbször már a 6. nyílnál buktam az egészet. Ráadásul van egy nagy hibája az Aztec Challenge-nak. Ugyanis volt mikor a nyíl felülről jött, én lehajoltam erre így is sikerült eltalálnia. Ezt nem igazán értettem, de gondolom régi játék, nem kötekedem én vele, csak bosszantó kicsit! Roppant nehéz, de legalább ügyességünket fejleszti, és ez jó. Közben sokadik teljesítésre kicsit megfigyeltem a grafikát és a játék hangjait. Szinte ugyanaz a véleményem róluk, elavultak de korához képest jó. Tehát csak a sablon szöveget tudom rá mondani. Na de végül csak idegesített, hogy ha teljesítem az első pályát akkor mi fog következni, és a Google-nek hála meg is tudtam. Lesz olyan pálya amikor valami zuhanó kockákat kell teljesíteni, állatokat kell átugrani, és akad olyan is ami nagyon tetszett, itt el kell jutni egy ajtóhoz de nem mindegy hogyan. Ugyanis egyetlen rossz lépés és kezdhetjük újra az egészet, és legközelebb már más utat generál nekünk. Szerintem itt is csak szenvednék az biztos. A pályák előrehaladtával fokozatosan nehezedik a játék. Olvastam pár cikket róla, hozzászólásokat, sokaknak feladta a leckét, de akadt olyan is akinek nem okozott gondot. Szóval nem mondanám magam rossz játékosnak, de ez nekem már túl magas, így érdekességként mutattam be nektek ezt a játékot inkább. Az irányítás egyébként könnyű, nyílgombokat kell csak használni hozzá. Nincs szükségünk Commodore 64-re se a kipróbálásához, de konvertáló programra se, ugyanis interneten mint flash játék lehet vele játszani. Próbáljátok ki, és írjatok róla véleményt! 


Itt próbálhatjátok ki: Aztec Challenge

---------------------------------------------------------------------------------------------------

ROVAT HÍREK!

  • A PC és konzol játékok friss híreit közlő  PC - KONZOL HÍRADÓ rovat vasárnaponként újra jelentkezik.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://wormspcjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr153326803

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása