Játékok a telefonunkra: Tekken mobile (6) - WORMS - PC játékok magazin

WORMS - PC játékok magazin

A blog létesítésére egy barátom csomó Armageddonos játéka adta az ötletet. A blog lényege? A főbb-főbb téma a Wormssel kapcsolatban lesz, de a blog kitér egyéb játékrovatokra, friss hírekre és videókra is. A blog egyénisége? Rengeteg egyéni rovattal foglalkozom a blogon belül. És ez évről-évre egyre csak bővülni fog. Mivel a blog a magazin megjelölést kapta, ezért úgy kell tekinteni rá mintha egy online újságot olvasnál a játékok és a worms terén, környezetszennyezés és papír nélkül. Ráadásul mindennap. Tartsatok velem mindennap akármilyen hülyeséggel, itt a Worms - PC játékok magazin!-ban. (Ha ti is megakartok osztani valamit: bolong_17@freemail.hu címemre tegyétek meg) A blog kategóriája: Tech-humor

WORMS Chat

AZ ÉN VIDEÓM! (Felhívás)

Sziasztok! Ezúttal a blog videókat is fogad. Tehát ha készítettetek egy játék vagy konzolbemutatót, de nem mertétek bemutatni itt megtehetitek. Ezzel reklámozom a videóitokat. Küldjetek be minél többet az E-mailemre:) Publikálás ha érkezik videó: 20:00

Mobiltelefonos játékok rovata!

Utolsó kommentek

Játékok a telefonunkra: Tekken mobile (6)

2010.07.25. 11:01 :: Ernő88

Sziasztok!

Sorozatunk 6. részében egy olyan játékot fogok bemutatni, ami konzolon sikert aratott, mobilon csak vakarom a fejemet, hogy "aú de uncsi". Mai vasárnapi kis mobilos rovatunkban, a Tekken mobile című játék lesz a terítéken, hétfogásos vacsoraként.

http://www.blackberryseeker.com/bb/games/upPics/201002/Tekken-Mobile.jpgŐszintén bevallom nektek (én mindig őszinte vagyok veletek!!!!), hogy én a Tekken sorozattal nem játszottam még, és a sorozatot se ismerem annyira, de ezt úgy gondoltam mobilon fogom megtenni. Hát őszintén szólva (hisz mindig az vagyok!!!) rosszul tettem!!

Áhhhh mit mondhatnék, ez a játék volt az eddigi legrosszabb a bemutatottak közt. Fennt van a telómon, de "kábé" annyira vettem elő, mint annó szakközépben a történelemkönyvet... soha! Bár jobban meggondolva ez nagy hiba volt...mármint a törikönyv elő nem vétele. De ez a játék semmilyen férfi/női igényt nem elégít ki! (rosszra nem gondolni)

Egy bolti olcsó pizzával tudnám összehasonlítani: nincs benne (pizza esetében rajta) semmi!

http://tech2.in.com/media/images/2008/Dec/img_103631_vzw-tekken2.jpg

A fenti pár gondolat a játék tartalmát tükrözi, és miután alaposan kisíránkoztam magam nektek (olvasóknak), talán mégis elmondom, hogy miféle lehetőségeink lehetnek. Szó szerint mindent, hogy legalább hidjétek azt, hogy tartalmaz valamit. Felsorolásképpen fog történni ez.

 

 

  1. Single Battle: Van egy ilyen egyjátékos mód, ahol 2 dolog van: egy computer ellen harcolunk (Arcade mód) és Gyakorolhatunk (Practice)!
    Na most ha az Arcade pompázatos világába kalauzoljátok magatokat, akkor a karakterválasztásnál egyből feltünhet valami... méghozzá, hogy össz-vissz 6 karakter játszható. Legalábbis az én verziómban (Samsung J700). Nyugi a Practice módban sem lesz több karakter.
  2. Options: A beállításokban a megszokott módon kevés dolgot lehet "elállítani". Nem kell attól tartanunk, hogy úúúristen valamit elállítottunk, és nem tudjuk visszaállítani. Lehet állítani: játék nehézségét, köridőt, hangokat stb. A játék nehézségét ajánlatosnak tartom könnyű szintre beállítani, hisz nekem még az is nehéz.
  3. Help: Van egy kis segítségünk a játékhoz. Ezt érdemes elolvasni.
  4. Highscore: Pontlista. Sok sikert hozzá.

Magáról a játékról

http://mobilenews.omio.com/wp-content/xiao4.png

Na most magáról a játékról se lehet sok mindent hozzáfűzni. Mikor elkezdenék egy meccset, túl sokáig tart egy Combo művelet végrehajtása. Én ebben nagyon ritkán nyerek. Vagy én vagyok a béna, vagy az ellenfél (becenevén Computer) a túl jó. Ráadásul ismerjük a mobil játékokat, a gombok is túl kicsik az ujjainkhoz képest. Nincs nagy kezem de akkor is.

Ugye a játék lényege, ha még nem mondtam volna, hogy izzé-porrá verjük az ellenfelet. Mint egy Mortal Kombatban... (kedvencem) Na de éppen ezaz!!! Nem mi fogjuk, hanem ő fog lezúzni minket. Úgyhogy erősen ajánlatos a Practice módot tanulni, ahol  ha pár Combot begyakorlunk, már sínen leszünk.

A játék grafikája amúgy szép, a hanggal ellentétben. Szinte alig van. De ez igazán mellékes.
 

Nos mivel nem vagyok készítő, nem tudom, hogy lehetett volna ebből sokkal érdekesebb játékot faragni, de nekem az a véleményem, hogy egy mobilra a verekedős játék nem való. Inkább valami autóversenyes vagy egy platformjáték, de nem verekedős. Erről bővebben mesélni se lehetne, annyira unalmas számomra, hogy el is álmosodtam, úgyhogy majd találkozunk holnap!!!! Persze nem mondom, hogy vakmerőek vagy Tekken szerelmesek ne próbálják ki.

Jó játékot azért hozzá. Ernő88

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://wormspcjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr972174297

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása