FAQ: Gyakran Ismételt Kérdések (4) - WORMS - PC játékok magazin

WORMS - PC játékok magazin

A blog létesítésére egy barátom csomó Armageddonos játéka adta az ötletet. A blog lényege? A főbb-főbb téma a Wormssel kapcsolatban lesz, de a blog kitér egyéb játékrovatokra, friss hírekre és videókra is. A blog egyénisége? Rengeteg egyéni rovattal foglalkozom a blogon belül. És ez évről-évre egyre csak bővülni fog. Mivel a blog a magazin megjelölést kapta, ezért úgy kell tekinteni rá mintha egy online újságot olvasnál a játékok és a worms terén, környezetszennyezés és papír nélkül. Ráadásul mindennap. Tartsatok velem mindennap akármilyen hülyeséggel, itt a Worms - PC játékok magazin!-ban. (Ha ti is megakartok osztani valamit: bolong_17@freemail.hu címemre tegyétek meg) A blog kategóriája: Tech-humor

WORMS Chat

AZ ÉN VIDEÓM! (Felhívás)

Sziasztok! Ezúttal a blog videókat is fogad. Tehát ha készítettetek egy játék vagy konzolbemutatót, de nem mertétek bemutatni itt megtehetitek. Ezzel reklámozom a videóitokat. Küldjetek be minél többet az E-mailemre:) Publikálás ha érkezik videó: 20:00

Mobiltelefonos játékok rovata!

Utolsó kommentek

FAQ: Gyakran Ismételt Kérdések (4)

2010.04.11. 10:03 :: Ernő88

A mai Április 11, nagyon lényeges.... na nem azért, amire ti gondoltok. Nem lesz szavazás, választás, semmi (hozzáteszem a honlappal kapcsolatban). Úgyhogy az én honlapválasztásom és terjesztése miatt, nektek nem lesz kampánycsendsértés:D Nyugodtan megnézhetitek a mai, FAQ sorozatot. Miért is?

Mert már a 4. kérdésnél járunk:) És ma egy kérdéssorozat is lesz egy témán belűl. Összefoglalva: A FAQ sorozatnak célja az, hogy megismerjétek a bloggal kapcsolatos dolgokat, részleteket. Tehát kiderüljön egysmás. Kérdéseket ti is feltehettek, arra bejegyzésként én válaszolni fogok.

A mai kérdésünket nézzük:

4. kérdés: Miért nem hírdeted a blogodat?

Ernő88: Viccelsz...? Hírdettem már a blogomat:) Egyszer belinkeltem a chat.hu-n! Iwiwen, myvipen profilomban benne van. MSN-re kitettem... Linkblogba vagyok Théónál, Rossz Pc Junioroknál. Mit akarsz még?

Esetleg valami extrémebb hírdetési felület?

Ernő88: Van. Itt Debrecenben pár buszmegállóra cetliként kiragasztva,:) De ez titok! :)

Na és vannak új nézőid ezáltal?

Ernő88: Vannak mindenfelől. Néha igazán szeretném azt megnézni, hogy kik nézik ezt a blogomat, de inkább maradjon titok. Leginkább arra lennék kíváncsi, hogy mi a véleményük a blogról. Ezért szoktam több ízben is szavazást készíteni, ezáltal is többet tudok meg. Muszáj a véleménykutatás:)

Biztos érték kritikák az oldalad?

Ernő88: Fura, de itt a blogon még nem. Bevallom én a rosszízű kritikát, veszekedést nem szeretem. És ebbe beleszámít az, ha valaki így fogalmaz, hogy: "szar a blog". Viszont az, hogy: "nekem nem tetszik, ezáltal én rossznak látom a blogot" már nem. Mindig voltak olyan sőőőt mindig lesznek olyan emberek, akiknek csak rosszízű véleményeik vannak, istenem ez van. Előbb utóbb ide is elérkezik egy olyan, aki káromkodni fog. Bár ne lenne igazam...

Szerinted, egyszer népszerű lesz a blogod?

Ernő88: Jó kérdés. Nem mondom azt, hogy nem, de azt se, hogy igen. Persze azt szeretném, hogy minél több ember olvassa a blogomat, hisz aki blogot csinál, bármilyen témába az a nagy sikert akarja elérni. Hogy felfigyeljenek rá. Nem tagadom, én is:) 

Nagyon FONTOS, véleményem szerint, ha egy idelátogató kérdez, kommentál akkor arra válaszoljunk. Bármiről kérdez is, és ha ezerszer kérdezik meg ugyanazt a kérdést akkor is, kutya kötelesség ezerszer is válaszolni. Mert fontos, hogy azt az Olvasót  idecsábítsuk azzal, hogy mi pontosan tudunk neki válaszolni. Ezáltal ha teheti, legközelebb is arra az oldalra látogat, ahol neki válaszoltak. Nem azt mondani neki, hogy " nézz utána a blogon egyszer már volt" meg, hogy (nagy kedvencem) "Google-be beírod és megtudod". Ez hülyeség, sőt nagy marhaság. Egy jó közérzetű blog kialakítása nagy feladat. Nagy feladat, hogy ne veszekedjenek rajta, ne anyázzanak rajta. Ha ezek (előbb felsorolt) feltételek megvannak teremtve, akkor egyre több és több felhasználó látogatja az adott blogot.

Akkor aki kritizálja a blogod, azt kitiltod? 

Ernő88: Senkit nem fogok kitiltani! Akár az oldalát is reklámoztathatja. Bármi...De a káromkodós kommentek törölve lesznek!!!

Ilyen hozzáállással sikeres leszel!

Ernő88: Azt nem tudhatom, mindenesetre azt a kevés felhasználót, aki naponta olvas engem, vagy játékteszt videókat néz, vicceket olvas stb. szeretném megtartani. Nagy öröm számomra, hogy Peti néha besegít nekem, közvetíti minden hét eseményeit amit mi lejátszunk a wormsön, tehát külön rovata van. Köszönöm munkáját. Mindenesetre nekem 1 blogolvasó is Olvasót jelent...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://wormspcjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr881911316

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása