JÁTÉKOS FOGALOMTÁR: Számítógépes grafika (6) - WORMS - PC játékok magazin

WORMS - PC játékok magazin

A blog létesítésére egy barátom csomó Armageddonos játéka adta az ötletet. A blog lényege? A főbb-főbb téma a Wormssel kapcsolatban lesz, de a blog kitér egyéb játékrovatokra, friss hírekre és videókra is. A blog egyénisége? Rengeteg egyéni rovattal foglalkozom a blogon belül. És ez évről-évre egyre csak bővülni fog. Mivel a blog a magazin megjelölést kapta, ezért úgy kell tekinteni rá mintha egy online újságot olvasnál a játékok és a worms terén, környezetszennyezés és papír nélkül. Ráadásul mindennap. Tartsatok velem mindennap akármilyen hülyeséggel, itt a Worms - PC játékok magazin!-ban. (Ha ti is megakartok osztani valamit: bolong_17@freemail.hu címemre tegyétek meg) A blog kategóriája: Tech-humor

WORMS Chat

AZ ÉN VIDEÓM! (Felhívás)

Sziasztok! Ezúttal a blog videókat is fogad. Tehát ha készítettetek egy játék vagy konzolbemutatót, de nem mertétek bemutatni itt megtehetitek. Ezzel reklámozom a videóitokat. Küldjetek be minél többet az E-mailemre:) Publikálás ha érkezik videó: 20:00

Mobiltelefonos játékok rovata!

Utolsó kommentek

JÁTÉKOS FOGALOMTÁR: Számítógépes grafika (6)

2010.12.09. 23:58 :: Ernő88

Manapság egyre nagyobb hangsúlyt fektetnek a számítógépes játékoknál a grafikára. Arra törekszenek egyes játékok készítői, hogy az adott játékuk a lehető legélethűbb legyen, és nem kevés energiát kell fektetni emiatt a grafikára. Mai fogalomtáramban a számítógépes grafikáról ejtenék pár információt:

Számítógépes grafika

Kezdetben a számítógépekben nem létezett grafikai ábrázolás. Csakis szöveggel fejeztek ki mindent. Előbb az első vonalak jöttek létre, majd a különböző formák, és így megszülethetett a kétdimenziós ábrázolás. Egy idő után persze a számítógép teljesítményének növekedésével létrejöhetett a háromdimenziós ábrázolás. A számítógép grafikai tudásának növekedése, legfőképp a szórakoztatóipar számára vált szükségessé. Az első számítógépes játékok hamar elkészültek, ezek szintén szöveges rendszerrel működtek. Ahogy mondtam a bevezetőben is, egyre nagyobb volt az igény arra, hogy szebb és jobb játékokat készítsenek el, egyre jobb grafikával.

  • Az 1980-as évek a 2D-s grafikai megjelenítés virág kora. Megjelentek az egyre több színben pompázó játékok. Ezután jelenhettek meg a 3D-s játékok, persze az első ilyen játékok még igen kezdetlegesnek mondhatóak, hiszen az akkori számítógépek hardverei még nem voltak képesek valóban 3D-nek nevezhető teret létrehozni. A legismertebb 3D-s játék ami a 90'-es években jelent meg a DOOM és a Quake!

Forrás: Wikipedia

http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:x--jbXxWjWuUvM:http://www.sector808.org/wiki/_media/quake_1_screenshot_320x200_e1m3.png&t=1

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://wormspcjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr72505722

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása